Ügyfélszolgálat

Általános kérdések

Nem, a feladni kívánt csomagod el kell vinned a számodra megfelelő csomagautomatába és ott kell feladnod. Itt tudod megnézni, a hozzád közeli automaták listáját.

Nem, a biztonság és nyomonkövethetőség érdekében automatáinknál kizárólag bankkártyával lehet fizetni.

Természetesen. Webshop rendelés esetén a FOXPOST automatára küldött csomagnál 300.000 Ft-ig, házhoz küldött csomag esetén 50.000 Ft-ig biztosítja a küldeményedet. Magánszemély által történő csomagküldés esetén pedig a FOXPOST egységesen 50.000 Ft-ig biztosítja a küldeményedet.

Fontos, hogy mindig a tartalomnak megfelelő csomagolási módot válassz. Olyan csomagolóanyagot (doboz, boríték, futártasak) használj, amiben a csomagod biztonságosan célba ér és külső fizikai hatásoknak is ellenáll. Törékeny termékeknél ragaszkodunk az alábbiakhoz:

-Kemény, merev falú külső csomagolás (kartondoboz)

-Belül minden oldalról (alul,felül,oldalt) ki kell bélelni megfelelő minőségű anyaggal (pl:buborékos fólia)

-Ha több törékeny terméket helyezel el a csomagban, akkor azokat megfelelő módon válaszd el egymástól, hogy ne ütődjenek egymáshoz

-Házhoz küldött csomagnál válaszd a Törékeny szolgáltatást

-A csomag összes oldalára kérjük írd rá, hogy Törékeny

Kérjük, a biztonság érdekében a feladó és a címzett nevét és telefonszámát tüntesd fel a csomagon.

Ebben az esetben hívd fel Ügyfélszolgálatunkat, kollégáink segítenek megoldást találni. Tudunk ajánlani számodra egy másik automatát, illetve tájékoztatást adunk az automata javításának várható időpontjáról. Ügyfélszolgálatunk telefonszáma: 06-1-999-0-369

Hétfőtől - Péntekig: 08:00-20:00

Szombat - Vasárnap: Műszaki ügyelet 09:00-18:00

XS 4,5 cm x 36 cm x 53 cm, max. 5 kg (hu001-hu300 számozású csomagautomaták)
XS 8,5 cm x 19 cm x 61 cm, max. 5 kg (hu301-hu600 számozású csomagautomaták)
XS 5 cm x 33 cm x 53 cm, max. 5 kg (hu601-hu1000 számozású csomagautomaták)
XS 10,5 cm x 14,5 cm x 61 cm, max. 5 kg (hu1500-hu2000 számozású csomagautomaták) *
S 11,5 cm x 36 cm x 61 cm, max. 15 kg (bel- és kültéri automata)
M 19,5 cm x 36 cm x 61 cm, max. 25 kg (bel- és kültéri automata)
L 37,5 cm x 36 cm x 61 cm, max. 25 kg (bel- és kültéri automata)
XL 60 cm x 36 cm x 61 cm, max. 25 kg

*A megadott méreteket kizárólag a csomag feladása során kell figyelembe venni!

Miután futárunk kivette a csomagot a feladási automatából, akár két munkanapon belül kiszállítjuk azt a célautomatához.

Egyes automatáink bizonyos időszakban (pl. karácsonyi időszak) telítettek és csak azokba a rekeszekbe tudunk csomagot behelyezni, amelyekből a címzettek már átvették a csomagjaikat, ezért ezekbe az automatákba esetenként megnövekedhet a kiszállítási idő.

Házhoz küldés esetén általában két-három munkanap a kiszállítási idő, miután futárunk átvette a csomagot az automatából.

Csomagjainkra konkrét kiszállítási időgaranciát nem vállalunk.

Igen, ha igényled, magánszemélyként is kérhetsz számlát az igénybe vett szolgáltatásokról.

Ehhez a számlaigénylő űrlapon – ld. a foxpost.hu weboldal alján „Számlaigénylés” pontot - kell legkésőbb a tárgyhót követő 6. napon rögzítened számlaigényedet, megadva a számlázási adatokat és a csomagszámaidat. A legkésőbb a tárgyhót követő 6. napon rögzített számlaigényléseket tudjuk figyelembe venni az adott havi számlázás során. A havi számlát magánszemély feladók részére elektronikus formában, legkésőbb a tárgyhót követő 10. munkanapig küldjük el.


FONTOS: Kérjük, figyelj adataid pontos rögzítésére, mert a számlázáshoz megadott személyes adataidat ellenőrizni nem áll módunkban, azok úgy jelennek meg a számlán, ahogy az igénylés során megadtad!

A feladási kód automatára küldés esetén 9 számjegyű, házhoz küldés esetén 7 számjegyű, amelyet a csomagautomatánál a csomagküldés menü megfelelő menüpontjában kell megadni. A kód megadását követően indul el a feladási folyamat, betöltődnek az automatán a feladási kódhoz tartozó adatok, amelyek jóváhagyását és a küldési díj megfizetését követően nyílik ki a csomag elhelyezésének szükséges rekesz ajtaja.

A feladási kódot Vaterafutáron kezdeményezett csomagküldésnél e-mailen keresztül küldjük meg a részedre, amennyiben a foxpost.hu oldalon hoztad létre a csomagot, akkor a Csomagjaim menüpontban látható.

7 nap áll a rendelkezésedre, hogy feladd a foxpost.hu oldalon létrehozott csomagodat a FOXPOST automaták valamelyikében.

Csomagodat a hozzá tartozó egyedi CLFOX-szal kezdődő csomagszámmal tudod a legegyszerűbben nyomon követni honlapunkon a Csomagkövetésnél.

Az ÁSZF-ben foglaltak alapján a csomag aktuális állapotáról státuszüzeneteket küldünk e-mailben.

Ha a csomag megérkezett az átvételi automatába, e-mailben és SMS-ben vagy Viber üzenetben értesítjük a címzettet.

Új szolgáltatásunk, hogy az eddig SMS-ben küldött értesítéseket automatikusan Viberen keresztül kapod, ha telepítve van okostelefonodra az alkalmazás és benne a  Beállítások / Hívások és üzenetek / Szolgáltatási üzenetek fogadása be van kapcsolva. Erről bővebben ITT olvashatsz.

Csomagküldés

Látogass el a hozzád legközelebbi automatához. (Az automaták listáját itt találod.)

Az automata kijelzőjén válaszd a Csomagküldés opciót. Válaszd ki, hogy melyik automatába vigyük el a címzettnek a csomagot. Az automatán található méretminta segítségével állítsd be a fiók méretét és fizess bankkártyával. (Regisztrált tagok olcsóbban adhatnak fel csomagot. Részletek itt.) Ezután helyezd a csomagod a kinyíló rekeszbe, csukd be az ajtót és nyomtasd ki a feladásról szóló igazolást.

Ha a csomag megérkezett, SMS-ben értesítjük a címzettet, ő pedig 5 naptári napon belül átveheti a csomagot. (Ha ebben az átvételi időszakban van munkaszüneti-vagy ünnepnap, abban az esetben automatikusan hosszabbítjuk az átvételi időt.)

Jelentkezz be a foxpost.hu oldalon. Belépés után az Új csomag feladása opciót kiválasztva add meg a címzett adatait. A kitöltés után kapsz egy feladási kódot, ezt vidd magaddal a feladáshoz. Csomagod bármely automatánál feladhatod. Válaszd a Csomagküldés/Feladási kóddal opciót és add meg a feladási kódod. Az automatán található méretminta segítségével állítsd be a fiók méretét, és a tagoknak járó kedvezményes csomagárat fizesd ki bankkártyával. Ezután helyezd a csomagod a kinyíló rekeszbe, csukd be az ajtót. A feladásról szóló igazolást e-mailben küldjük meg. Ha a csomag megérkezett, SMS-ben vagy Viber üzenetben és e-mailben értesítjük a címzettet, ő pedig 5 naptári napon belül átveheti a csomagot. (Ha ebben az átvételi időszakban van munkaszüneti- vagy ünnepnap, abban az esetben automatikusan hosszabbítjuk az átvételi időt.)

Regisztrálj a foxpost.hu oldalon. Belépés után az Új csomag feladása opciót kiválasztva add meg a címzett adatait.

Házhoz szállításnál kötelező a csomagcímke, így ha azt otthon nem tudod kinyomtatni, akkor az adatok megadását követően az erre szolgáló mezőben jelezd, hogy "Címkenyomtatást kérek". Ebben az esetben a csomagcímkét a futárunk fogja kinyomtatni és felragasztani a csomagra.

A kitöltés után megkapod a csomagcímkét vagy a feladási kódot. Látogass el a hozzád legközelebbi automatához. (Az automaták listáját itt találod.) Az automata kijelzőjén válaszd a Csomagküldés/Feladási kóddal opciót és olvasd be a csomagcímke vonalkódját vagy add meg a feladási kódot. Az automatán található méretminta segítségével állítsd be a fiók méretét és fizess bankkártyával. Ezután helyezd a csomagod a kinyíló rekeszbe, csukd be az ajtót. A feladásról szóló igazolást e-mailben küldjük meg.

Automatába küldött csomagnál nem kell csomagcímkét nyomtatnod, azonban biztonsági okokból kérjük, hogy írd rá a csomagra a feladó és a címzett nevét és telefonszámát.

A feladási kódra van szükség a feladáshoz, a csomagra a címkét futáraink ragasztják rá, amikor kiveszik a csomagot az automatából.

Házhozszállításos csomagnál kötelező a címke, így azt a feladónak kell kinyomtatnia, vagy külön szolgáltatás keretén belül (Címke nyomtatást kérek) tőlünk igényelni. Ha mi nyomtatjuk a címkét, akkor feladási kóddal tudod feladni a csomagot és futáraink fogják felcímkézni.

Akkor jelenik meg ez az üzenet, ha sem a kiválasztott méretben, sem nagyobb méretű rekesz nem áll rendelkezésre szabadon az automatában feladásra. Javasoljuk, hogy indulás előtt itt nézz rá a választott automatád telítettségére, illetve érdemes megnézned, hol található a közelben még automatánk.

Nem, minden rekeszbe kizárólag csak 1 csomagot lehet behelyezni.

Csomagautomata-hálózatunk folyamatosan bővül, így egyre ritkábban fordul elő, hogy nincs szabad fiók. Azt javasoljuk, hogy itt ellenőrizd, hogy a választott automatádat mikor töltik és ürítik futárjaink. A töltés/ürítés időpontját követően van a legnagyobb telítettség az automatában, így azt az idősávot érdemes elkerülnöd.

A címke kinyomtatásától 7 nap áll rendelkezésedre, hogy feladd a csomagot a választott FOXPOST automatánál.

Új csomag feladása esetén az átvételi pontoknál „lista ár” jelzővel feltüntetett helyszínekre az akciós áraink nem vonatkoznak, csak lista áron lehetséges a csomagküldés. A lista árat az automatán kell kifizetni, a foxpost.hu oldalon megjelenő ár ettől eltérhet.

A listaáras automatákat az Áraink menüben tudod megtekinteni.

Amennyiben regisztrált magánszemélyként adod fel csomagodat, akkor e-mailben kapsz visszaigazolást a sikeres csomagfeladásról és ugyanilyen módon kap tájékoztatást a csomag címzettje is. Nem regisztrált csomagfeladás esetén továbbra is papíralapú igazolást kaphatsz. 

Nyugta:

Az Áfa tv. 167. §-a alapján mentesül a nyugtakibocsátási kötelezettség alól az adóalany abban az esetben, ha

a) sajtóterméket értékesít;

b) a szerencsejáték szervezéséről szóló törvény hatálya alá tartozó szerencsejáték szolgáltatást nyújt;

c) kezelőszemélyzet nélküli automataberendezés útján teljesíti termék értékesítését, szolgáltatás nyújtását.

Ezekben az értékesítési formákban, termékkörökben nincs nyugtaadási kötelezettség, ezáltal annak gépi úton történő kibocsátása sem kötelező.

Ebben az esetben a csomag behelyezése nélkül csukd be az ajtót, majd a képernyőn megjelenő "Másik fiókméretet választok" gombot nyomd meg. Így tudod töröltetni az első fizetésed és új fiókot választani. A törlésről egy "Fizetés Megszakítva" feliratú igazolást adunk és a feladás díjáról a bank veszi le a zárolást.

Ebben az esetben kérünk, vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal a 06-1-999-0-369 telefonszámon, ők tudnak segíteni, munkanapokon 8:00-20:00 óra között várják hívásodat.

Csomagátvétel

5 naptári napig őrizzük csomagodat az automatáinkban. A 5 napos időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak. Az átvételi határidő óra-perc pontossággal a csomag érkezéséről szóló sms vagy Viber üzenet és e-mail értesítésben található. Futárunk ezen időpont után kiveszi a csomagot az automatából, ezért fontos, hogy az értesítésben szereplő időpontig átvedd a csomagot. Ha az átvételi időszakban munkaszüneti- vagy ünnepnap van (a hétvégi napok ide nem értendőek), abban az esetben automatikusan meghosszabbítjuk az átvételi időt.

Magánszemély által történő feladás esetén az átvételi határidő lejárata után visszavisszük a raktárunkba, ahol 5 munkanapig tároljuk. Ez idő alatt a címzett és feladó is kérhet újraküldést, melynek a díja 1499 Ft.  Az újraküldést telefonos Ügyfélszolgálatunknál lehet kérni, a 061-999-0369-es telefonszámon. Az ismételt kézbesítés költségét a címzett az automatánál tudja rendezni bankkártyával. Ha nem kérsz újraküldést, a csomagodat visszaküldjük a feladónak 550 Ft ellenében.

Üzleti partner feladása esetén nem tudjuk újból kiszállítani a csomagot a címzett részére, az automatikusan a feladó részére visszaszállításra kerül. Ebben az esetben a címzettnek fel kell venni a kapcsolatot azzal a céggel, ahonnan a terméket megrendelte.

Ha a csomag megérkezett az átvételi pontra, Viber üzenetben vagy SMS-ben értesítjük a címzettet. Abban az esetben, ha a telefonszámhoz nem tartozik Viber-fiók vagy a Viber-fiók esetén az értesítések fogadása ki van kapcsolva, SMS-ben fogunk küldeni értesítést. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általa ismert kóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját.
Házhoz szállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt. 
A kiszállítást megelőzően sms-ben és e-mailben értesítést küldünk a futár érkezési időpontjáról. A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését egymást követő munkanapokon
Az e-mailben található webes elérési helyen módosítani lehet a kiszállítás napját és a kiszállítási címet is. Amennyiben ezzel a lehetőséggel élsz, a két kiszálítási kísérlet közül egyet felhasználtál.

.

A nyitókód ismeretében bárki átveheti a csomagot az automatából. Házhoz szállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.

A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését egymást követő munkanapokon. Amennyiben a csomagot nem veszi át a címzett akkor visszaérkezik központi raktárunkba, ahonnan a feladó részére küldjük vissza a feladási pontra melynek költsége 550Ft.

Sikertelen kézbesítés esetén e-mail és sms útján küldünk értesítést a kézbesítés eredménytelenségéről, majd a futár még egy alkalommal megkísérli a csomag kézbesítését. A futár elérhetősége a csomag érkezéséről szóló e-mail és sms értesítésben megtalálható, így szükség esetén a címzett egyeztethet vele a kézbesítés időpontjáról.

Vásárláskor válaszd ki a lakhelyedhez legközelebb eső FOXPOST automatát és add meg mobiltelefonszámodat. Miután futárunk átvette a csomagot a webshoptól, akár két munkanapon belül kiszállítja a választott célautomatába. Ha a csomagod megérkezett az átvételi pontra, SMS-ben vagy Viber üzenetben értesítünk. Az üzenetben találsz egy nyitókódot.

Fontos: Ne töröld az SMS-t vagy Viber üzenetet, mert szükséged lehet rá, ha vissza szeretnéd küldeni a csomagot.

Látogass el az automatához, add meg az nyitókódodat és nyisd ki a rekeszedet: a csomag tartalmáról csak neked van tudomásod, így a folyamat nemcsak villámgyors, de rendkívül diszkrét is. Ha már fizettél online, kész is vagy. Ha még nem fizettél, nincs ok az aggodalomra: az automatánál a webshopokhoz hasonlóan lehetőséged van használni a bankkártyádat. Az automatában az érkezéstől számított 5 napig őrizzük a csomagod.

Az automatába kiszállított csomagot kizárólag bankkártyával tudod kifizetni az átvételkor.

Házhoz szállításos csomag esetében a futárnál készpénzben vagy bankkártyával tudsz fizetni.

Kérünk, ebben az esetben készíts fényképet a csomagolásról, a csomag külső és belső állapotáról (a belső térkitöltő, térelválasztó anyagokról is) és a sérült termékről. Ezután kérünk, hogy töltsd ki a weboldalunkon található bejelentési űrlapot. Az űrlaphoz kérjük, csatold a sérülésről készített képeket. Ez alapján fogjuk a bejelentésedet kivizsgálni, amelyről 30 napon belül tájékoztatunk.

A csomagok tartási idejét 2022. szeptember 30-ig, 3 naptári napról 5 naptári napra emeltük, így tartási idő hosszabbítás kérést nem tudunk teljesíteni. Automata meghibásodás esetén a csomagok tartási idejét automatikusan meghosszabbítjuk, erről minden esetben SMS-ben tájékoztatjuk ügyfeleinket.

Csomag visszaküldés

Sétálj el bármelyik FOXPOST automatához. ITT tudod megnézni a hozzád közeli automaták listáját.
Az érintőképernyőn válaszd ki a „Visszaküldés” opciót. Írd be egyedi nyitókódodat, amellyel a terméket eredetileg átvetted. Az ezután kinyíló rekeszbe tedd vissza a csomagot, aztán csukd be az automata ajtaját. Részedről ennyi – a többiről mi gondoskodunk!
Fontos: A funkció kizárólag webshopból rendelt termékek, 14 napon belül történő ingyenes visszaküldésére vonatkozik, magánszemélyek közötti csomagküldés esetén nem alkalmazható! Egyes webshopok az általánostól eltérő módon biztosíthatják a visszaküldést. Mindig tájékozódj az adott webshop áruvisszaküldéssel kapcsolatos szabályairól!

Utánvéttel kapcsolatos kérdések

Az utánvét összegét automatáinknál bankkártyával, házhoz szállítás esetén a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával tudja kifizetni a címzett.

A címzettnek – célautomatába küldés esetén - 5 nap áll rendelkezésére a csomag átvételére. Az utánvét összege csak az átvételt követően folyik be hozzánk, ezt követő 3 munkanap alatt tudjuk a feladónak átutalni azt. Házhoz szállítás esetén a csomag címzett általi átvételétől számítottan 3 munkanap alatt utaljuk át az utánvétel összegét. A banki utalás közlemény mezőjében megadjuk a csomagazonosítót, így tudni fogod, hogy melyik csomag utánvételi összegét utaltuk át.

Igen lehetséges, azonban ehhez regisztrált tagnak kell lenned a foxpost.hu oldalon. A saját fiókodon belül tudod a címzett adatainál megadni, hogy mekkora összeget szeretnél tőle kérni a csomag átvételekor. Fontos tudni, hogy a címzettől kizárólag azt az összeget fogjuk kérni, amit megadsz a csomag létrehozása során. Tehát ha szeretnéd visszakapni a címzettől a szállítási költséget, akkor azt számold hozzá a termék árához és az együttes összeget add meg.
Az ÁSZF-ben foglaltaknak megfelelően kártérítést maximum 50.000 Forintig vállalunk.

A feladást követően már nem tudod az utánvételi összeget módosítani.

Bankszámlaszám módosítása esetén, csak a módosítást követően létrehozott csomagok utánvételi összegét tudjuk a módosított bankszámlaszámra elutalni. Amennyiben elkezdted a csomag létrehozását és azt követően változtatod meg a bankszámlaszámodat, abban az esetben még nem a megváltoztatott bankszámlaszámodra teljesítjük az utánvét összegét. Ha módosítani szeretnéd a bankszámlaszámodat, azt a csomag létrehozása előtt tedd meg.

FOXPOST kupon

FOXPOST kuponnal nem csak egyszerűen, de kedvezményesen is tudsz csomagot feladni a FOXPOST hálózatán keresztül.

A kapott kuponok a felhasználói fiókban kerülnek jóváírásra. A kuponokat csomagfeladáskor válthatod be.

Egy csomagfeladáshoz egy kuponkódot tudsz felhasználni.

Egy kupon csak egyszer használható fel.

Kupont többféleképpen is kaphatsz:

  • Ha egy ismerősöd meghív FOXPOST tagnak, regisztrálj a meghívóban található link segítségével és rögtön jóváírunk profilodban FOXPOST kupont. Ezt a kupont automatából automatába történő csomagküldés során tudod beváltani.
  • Ha már tag vagy, Te is meghívhatod ismerőseidet. Ha valamelyik meghívottad regisztrál, arról e-mailben értesítünk és jóváírunk 300 Forint értékű kupont mindkettőtök fiókjában. Ezt a kupont automatából automatába történő csomagküldés során tudjátok beváltani.
  • Regisztrált FOXPOST tagként különleges akcióink során is szerezhetsz kupont. A limitált ideig tartó kedvezményekről üzenetben értesítünk. Az akciós kuponok felhasználásáról az aktuális akciónál található szabályzatban vagy blogbejegyzésben olvashatsz.

Korlátlan számú ismerőst meghívhatsz, azonban minden e-mail címmel csak egyszer lehet regisztrálni.

Ahhoz, hogy megkapd az ajándék kupont, a küldéstől számított 3 napod van a regisztrációra. Tagnak regisztrálni ezután is tudsz, ebben az esetben meghívó küldésével tudsz kuponhoz jutni. Erről bővebben a Hogyan kaphatok kupont? gyakori kérdésünkben olvashatsz.

Fiókodban lévő FOXPOST kuponok 30 napig használhatóak fel. Ha most kaptál meghívót, akkor 3 napod van regisztrálni FOXPOST tagnak, hogy ajándék kuponod jóváírásra kerüljön.

Egyenlegedet profilodba belépve, a Kuponjaim menüpontra kattintva tudod ellenőrizni

A kuponok csomagfeladáskor, a fizetés során automatikusan biztosítják a kedvezményt, és a végösszegből kerül levonásra. Egy csomagfeladáshoz egy kuponkód használható fel.
A kuponok felhasználhatósága eltérő. Van, amelyiket csak automatából automatába történő csomagküldés során lehet beváltani, és van olyan is, amit házhoz szállítással kért csomagküldésre is be tudsz váltani. A Hogyan kaphatok kupont? kérdésünknél tájékozódhatsz a kuponok beválthatóságáról.

Ilyen esetben kérjük, egyeztess a meghívott féllel, hogy teljesen befejezte-e a regisztrációt, minden adatot megfelelően megadott-e a regisztráció során. Fontos, hogy nem elegendő az előregisztrációt elvégezni a kupon jóváírásához, hanem a teljes regisztrációs folyamatot be kell fejezni és a szükséges mezőket ki kell tölteni.

FOXPOST mobil applikáció

A foxpost.hu-n elérhető csomagküldő szolgáltatásunk előnyeit magánszemélyként ezentúl bárhol élvezheted mobiltelefonon, egyszerűen, FOXPOST applikáción keresztül.

Igen, csak aktív adatkapcsolat mellett tudod használni az alkalmazást.

Amennyiben már rendelkezel a foxpost.hu-n regisztrációval, az applikációt ugyanezekkel a belépési adatokkal tudod használni. Nincs szükség új regisztrációra.

Az előkészített csomagnál a Feladom gombra nyomva lehet elkezdeni a feladást. Ezután kell az automata kijelzője felett vagy alatt elhelyezett matricán lévő QR kódot bescannelni. Ha van szabad rekesz a kiválasztott méretben, akkor lehet megkezdeni a fizetési folyamatot. Ezután nyílik ki a kiválasztott rekesz.

Az érkező csomagjaimnál az Átveszem gombra kattintva lehet elindítani a folyamatot, az automata kijelzője felett vagy alatt elhelyezett matricán lévő QR kód bescannelése után, ha nem kell utánvétet fizetni, azonnal nyílik a rekesz. Ha utánvétet kell fizetni, az a SimplePay-en keresztül tehető meg, hasonlóan a feladási folyamathoz. A sikeres fizetés után nyílik a rekesz.

A szükséges QR kód az automata kijelzője felett vagy alatt elhelyezett matricán található meg. A QR kód mellett az automata neve is olvasható. Ezt kell scannelni az alkalmazással, miután rákattintottál a kiválasztott csomag melletti Átveszem, vagy Feladom gombra.

Amennyiben nem találsz QR kódot az automata kijelzője alatt vagy fölött, kérjük, jelezd ezt a foxapp@foxpost.hu e-mail címen az automata pontos címének megadásával. Futáraink ezután rövid időn belül kihelyezik/pótolják a kódot. Amíg nincs kint a kód, csak az eddigi módon, az applikáció használata nélkül lehet csomagot feladni és átvenni, az automata kijelzőjét használva.

A tapasztalataink szerint a legtöbb készülékkel akár sötétben is scannelhető a QR kód. A készüléken engedélyezni kell az APP számára a kamera használatot, ezután lehet a QR kódot a szokásos módon scannelni. Érdemes lehet a készüléket közelíteni, távolítani, ha elsőre nem olvassa le a kódot.

Előre készítsd elő a csomagjaidat és add meg a szükséges adatokat. Mentett kártyával jóval gyorsabb az automatánál a feladás. A csomagod előkészítésekor ügyelj a pontos adatfelvitelre (pl. e-mail cím, telefonszám), ellenőrizd, mielőtt elmented. Ezután csak el kell menned a Hozzád legköezelebbi csomagautomatához.

Előfordulhat, hogy megszakadt az internetkapcsolat, ez vezethet arra, hogy nem sikerül az adott műveletsort befejezni. Kérjük, próbáld újra!

Igen, van erre lehetőség. Ha nem fér be a nyitott rekeszbe vagy a csomagodnak elég egy kisebb rekesz is, NE tedd be a csomagot, csak csukd vissza a nyitott ajtót, majd válassz új rekeszméretet. Az előzőleg választott méret fizetési tranzakcióját azonnal sztornózzuk és az összeget visszautaljuk.

A hagyományos úton, pl. e-mailben kapott feladási, átvételi kóddal vagy QR kóddal az automatánál az eddig megszokott módon is át lehet venni és fel lehet adni csomagokat.

Az automata kijelzőjén erre vonatkozó üzenet látható. Ha valamilyen oknál fogva meggondoltad magad vagy elbizonytalanodtál, és nem applikációval szeretnéd feladni vagy átvenni a csomagot, akkor az üzenet alatt látható a megszakítási lehetőség is. Az automatán a Megszakítom az applikációs folyamatot gombra kattintva, az applikációban pedig a Vissza gombbal tudod megszakítani a folyamatot.

Mind az applikáció, mind az automata oldalán megszakíthatóak ezek a folyamatok, bizonyos folyamatlépéseknél.

Az autotomatán a Megszakítom az applikációs folyamatot gombra kattintva, az applikációban pedig a Vissza gombbal tudod megszakítani a folyamatot.

Igen, természetesen megvan az átjárhatóság, bármelyik felületen készítették elő csomagot, azt a foxpost.hu fiókodban és az applikációban is látod.

A megszokott módon, továbbra is érkeznek az e-mail és SMS vagy Viber értesítések. Az applikációban a csomag átvételéig láthatóak a csomagok.

Jelenleg az alkalmazásban csak addig látható a feladott csomag, amíg a címzett át nem vette. A korábban feladott, átvett csomagok továbbra is elérhetők a foxpost.hu-n, a felhasználói fiókban.

Az applikációval a feladás során a SimplePay-en keresztül lehet fizetni. A költségek összegzése után a SimplePay felületén a korábban regisztrált bankkártyájával tudsz a leggyorsabban fizetni. A fizetés során is meg tudod adni a felületen a bankkártyaadataidat (ezeket a FOXPOST nem tárolja), ez egy kicsivel több időt vesz igénybe. Nem szükséges feltétlenül tehát Simple kártya vagy Simple app használata.

Gyorsabb csomagfeladás érdekében a Beállításokban elmentheted bankkártyádat. Az adatokat a FOXPOST applikáció nem tárolja.

Igen. A regisztrációt követően ezt automatikusan visszautaljuk.

Jelenleg az alkalmazásban csak a SimplePay felületén keresztül lehet fizetni.

Problémák és észrevételek

Ha problémába ütköztél, javaslatod van, vagy kárt szeretnél bejelenteni, kérjük írásban tedd, a következő formanyomtatványok kitöltésével.

Kollégáink igyekeznek a lehető legrövidebb időn belül választ adni és megoldást találni kérésedre!

Fontos a véleményed, örömmel segítünk!

Sérült csomag bejelentéséhez kérjük töltsd ki az adataidat és csatolj fotót/fotókat, amelyen látható a sérülés. Ha webáruházból rendeltél és van elérhető fénykép az ép termékről, kérjük azt is töltsd fel. Az ügyet mindenképpen 30 napon belül, de kapacitásainkhoz mérten igyekszünk hamarabb kivizsgálni.

Kitöltöm az űrlapot

Elveszett csomag bejelentéséhez kérjük töltsd ki az adataidat és adj meg minden rendelkezésedre álló információt, amely segíthet a csomagod beazonosításában. Az ügyet mindenképpen 30 napon belül, de kapacitásainkhoz mérten igyekszünk hamarabb kivizsgálni.

Kitöltöm az űrlapot

Téves díjlevonás esetén kérjük töltsd ki az adataidat és írd le, hogy szerinted miért téves az összeg levonása és mikor vonták le az összeget. Ha van rá mód, kérjük csatold a téves levonást igazoló dokumentumokat. (Banki kivonat stb.) Az ügyet mindenképpen 30 napon belül, de kapacitásainkhoz mérten igyekszünk hamarabb kivizsgálni.

Kitöltöm az űrlapot

Kérjük, kizárólag abban az esetben töltsd ki az alábbi formanyomtatványt, amennyiben automatába küldött vagy érkező csomagod státusza 3 napja nem változik a nyomonkövetésnél. Csomagkeresést csak akkor indítunk, ha a csomag egy adott státuszban 3 napja változatlan.
Az ügyet mindenképpen 30 napon belül, de kapacitásainkhoz mérten igyekszünk hamarabb kivizsgálni.

Kitöltöm az űrlapot

Kérjük, kizárólag abban az esetben töltsd ki az alábbi formanyomtatványt, amennyiben házhoz küldött vagy érkező csomagod státusza 3 napja nem változik a nyomonkövetésnél. Csomagkeresést csak akkor indítunk, ha a csomag egy adott státuszban 3 napja változatlan.
Az ügyet mindenképpen 30 napon belül, de kapacitásainkhoz mérten igyekszünk hamarabb kivizsgálni.

Kitöltöm az űrlapot

Regisztrált felhasználóként a honlapunkon csomagelőkészítés során problémába ütköztél - mert a rendszer nem generál csomagszámot, nem megfelelő ár jelenik meg oldalunkon, nem vonódott le a kredit, nem tudsz címkét nyomtatni, stb. -, akkor kérünk, az alábbi formanyomtatvány kitöltésével jelezd nekünk.  Az ügyet mindenképpen 30 napon belül, de kapacitásainkhoz mérten igyekszünk hamarabb kivizsgálni.

Kitöltöm az űrlapot

Kérjük, vedd figyelembe, hogy az utánvét összege csak az átvételt követően folyik be hozzánk, ezt követő 3 munkanap alatt tudjuk a feladónak átutalni azt. Amennyiben ez időn túl nem érkezik meg hozzád az utánvét összege, akkor az alábbi formanyomtatvány kitöltésével jelezd nekünk.

Kitöltöm az űrlapot

Személyes adataidban bekövetkezett változást, illetve személyes adataid törlése iránti igényedet tudod az alábbi formanyomtatvány kitöltésével jelezni.

Kitöltöm az űrlapot

Köszönjük, hogy FOXPOST csomagautomatának biztosítanál telepítési, így megjelenési lehetőséget. Az alábbi űrlap kitöltésével add meg az ingatlan részletes adatait. A kitöltést követően csak abban az esetben keresünk fel, amennyiben az ajánlott területet alkalmasnak találjuk csomagautomata telepítésére. Megértésedet és türelmedet köszönjük!

kitöltöm az űrlapot

Amennyiben a FOXPOST applikációval kapcsolatban bármilyen problémát szeretnél jelezni, azt ezen az űrlapon teheted meg.

Kitöltöm az űrlapot

Sajnos nincs találat a keresett kifejezésre.
Próbálj meg egy másik kereső szót vagy válassz a listából a bal oldalon.