Ügyfélszolgálat

Általános kérdések

Nem, a feladni kívánt csomagod el kell vinned a számodra megfelelő csomagautomatába és ott kell feladnod. Itt tudod megnézni, a hozzád közeli automaták listáját.

Nem, a biztonság és nyomonkövethetőség érdekében automatáinknál kizárólag bankkártyával lehet fizetni.

Természetesen. A FOXPOST automatára küldött csomagnál 300.000 Ft-ig, házhoz küldött csomag esetén 50.000 Ft-ig biztosítja a küldeményedet.

Fontos, hogy a csomagodnál mindig a tartalomnak megfelelő csomagolási módot válassz. Olyan csomagolóanyagot (doboz, boríték, nejlon) válassz, amiben a csomagod biztonságosan célbe ér.  Törékeny termékeknél ragaszkodunk az alábbiakhoz:

-Kemény, merev falú külső csomagolás (kartondoboz)

-Belül minden oldalról (alul,felül,oldalt) ki kell bélelni megfelelő minőségű anyaggal (pl:buborékos fólia)

-Ha több törékeny terméket helyezel el a csomagban, akkor azokat megfelelő módon válaszd el egymástól, hogy ne ütödjenek egymáshoz

-Házhoz küldött csomagnál válaszd a Törékeny szolgáltatást

-A csomag összes oldalára kérjük írd rá, hogy Törékeny

Kérjük a biztonság érdekében a feladó és a címzett nevét és telefonszámát tüntesd fel a csomagon.

Ebben az esetben hívd fel ügyfélszolgálatunkat, kollégáink segítenek megoldást találni. Tudunk ajánlani számodra egy másik automatát, illetve tájékoztatást adunk az automata javításának várható időpontjáról. Ügyfélszolgálatunk telefonszáma: 06-1-999-0-369

Hétfőtől - Péntekig: 08:00-20:00

Szombat - Vasárnap: Műszaki ügyelet 09:00-18:00

XS 4,5 cm x 36 cm x 53 cm, max. 5 kg
S 12 cm x 36 cm x 62 cm, max. 15 kg
M 20 cm x 36 cm x 62 cm, max. 25 kg
L 38 cm x 36 cm x 62 cm, max. 25 kg
XL 60 cm x 36 cm x 62 cm, max. 25 kg

Miután futárunk kivette a csomagot a feladási automatából, két munkanapon belül kiszállítjuk azt a célautomatához.

Egyes automatáink bizonyos időszakban (pl. karácsonyi időszak) telítettek és csak azokba a rekeszekbe tudunk csomagot behelyezni, amelyekből a címzettek már átvették a csomagjaikat, ezért ezekbe az automatákba esetenként megnövekedhet a kiszállítási idő.

Házhoz küldés esetén általában két-három munkanap a kiszállítási idő, miután futárunk átvette a csomagot az automatából.

Csomagjainkra konkrét kiszállítási időgaranciát nem vállalunk.

Igen, ha igényled magánszemélyként is kérhetsz számlát az igénybe vett szolgáltatásokról.

Ehhez a számlaigénylő űrlapon – ld. a foxpost.hu weboldal alján „Számlaigénylés” pontot - kell legkésőbb a tárgyhót követő 6. napon rögzítened számlaigényedet, megadva a számlázási adatokat és a csomagszámaidat. A legkésőbb a tárgyhót követő 6. napon rögzített számlaigényléseket tudjuk figyelembe venni az adott havi számlázás során. A havi számlát magánszemély feladók részére elektronikus formában, legkésőbb a tárgyhót követő 10. munkanapig küldjük el.


FONTOS: Kérjük, figyelj adataid pontos rögzítésére, mert a számlázáshoz megadott személyes adataidat ellenőrizni nem áll módunkban, azok úgy jelennek meg a számlán, ahogy az igénylés során megadtad!

A feladási kód automatára küldés esetén 9 számjegyű, házhoz küldés esetén 7 számjegyű, amelyet a csomagautomatánál a csomagküldés menü megfelelő menüpontjában kell megadni. A kód megadását követően indul el a feladási folyamat, betöltődnek az automatán a feladási kódhoz tartozó adatok, amelyek jóváhagyását és a küldési díj megfizetését követően nyílik ki a csomag elhelyezésének szükséges rekesz ajtaja.

A feladási kódot Vaterafutáron kezdményezett csomagküldésnél email-en keresztül küldjük meg a részedre, amennyiben a Csomagvarázslóban hoztad létre a csomagot, akkor a csomagjaim menüpontban látható.

Csomagküldés

Látogass el a hozzád legközelebbi automatához. (Az automaták listáját itt találod.)

Az automata kijelzőjén válaszd a Csomagküldés opciót. Válaszd ki, hogy melyik automatába vigyük el a címzettnek a csomagot. Az automatán található méretminta segítségével állítsd be a fiók méretét és fizess bankkártyával. (Regisztrált tagok olcsóbban adhatnak fel csomagot. Részletek itt.) Ezután helyezd a csomagod a kinyíló rekeszbe, csukd be az ajtót és nyomtasd ki a nyugtát.

Ha a csomag megérkezett, SMS-ben értesítjük a címzettet, ő pedig 3 naptári napon belül átveheti a csomagot. (Ha ebben az átvételi időszakban van munkaszüneti-vagy ünnepnap , abban az esetben automatikusan hosszabbítjuk az átvételi időt.)

Jelenzkezz be a foxpost.hu oldalon. Belépés után az Új csomag feladása opciót kiválasztva add meg a címzett adatait. A kitöltés után kapsz egy feladási kódot, ezt vidd magaddal a feladáshoz. Csomagod bármely automatánál feladhatod. Válaszd a Csomagküldés/Csomagvarázsló opciót és add meg a feladási kódod. Az automatán található méretminta segítségével állítsd be a fiók méretét, és a tagoknak járó kedvezményes csomagárat fizesd ki bankkártyával. Ezután helyezd a csomagod a kinyíló rekeszbe, csukd be az ajtót és nyomtasd ki a nyugtát. Ha a csomag megérkezett, SMS-ben és emailben értesítjük a címzettet, ő pedig 3 naptári napon belül átveheti a csomagot. (Ha ebben az átvételi időszakban van munkaszüneti-vagy ünnepnap , abban az esetben automatikusan hosszabbítjuk az átvételi időt.)

Regisztrálj a foxpost.hu oldalon. Belépés után az új csomag feladása opciót kiválasztva add meg a címzett adatait.

Házhozszállításnál kötelező a csomagcímke, így ha azt otthon nem tudod kinyomtatni, akkor az adatok megadását követően az erre szolgáló mezőben jelezd, hogy "Címkenyomtatást kérek". Ebben az esetben a csomagcímkét a a futárunk fogja kinyomtatni és felragasztani a csomagra.

A kitöltés után megkapod a csomagcímkét vagy a feladási kódot. Látogass el a hozzád legközelebbi automatához. (Az automaták listáját itt találod.) Az automata kijelzőjén válaszd a Csomagküldés, Csomagvarázsló opciót és olvasd be a csomagcímke vonalkódját vagy add meg a feladási kódot. Az automatán található méretminta segítségével állítsd be a fiók méretét és fizess bankkártyával. Ezután helyezd a csomagod a kinyíló rekeszbe, csukd be az ajtót és nyomtasd ki a nyugtát.

Automatába küldött csomagnál nem kell csomagcímkét nyomtatnod, azonban biztonsági okokból kérjük, hogy írd rá a csomagra a feladó és a címzett telefonszámát.

A feladási kódra van szükség a feladáshoz, a csomagra a címkét futáraink ragasztják rá, amikor kiveszik a csomagot az automatából.

Házhoz szállításos csomagnál kötelező a címke, így azt a feladónak kell kinyomtatnia, vagy külön szolgáltatás keretén belül (Címke nyomtatást kérek) tőlünk igényelni. Ha mi nyomtatjuk a címkét akkor feladási kóddal tudod feladni a csomagot és futáraink fogják felcímkézni.

Akkor jelenik meg ez az üzenet, ha sem a kiválasztott méretben, sem nagyobb méretű rekesz nem áll rendelkezésre szabadon az automatában feladásra.

Nem, minden rekeszbe kizárólag csak 1 csomagot lehet behelyezni.

Országosan több, mint 110 automatánk, több, mint 13.000 rekesszel áll rendelkezésedre, így nagyon ritkán fordulhat elő, hogy nincs szabad fiók. Hogy biztosra menj, azt javasoljuk, hogy ellenőrizd itt, hogy a választott automatádat mikor töltik és ürítik futárjaink. A töltés/ürítés időpontját követően van a legnagyobb telítettség az automatában, így azt az idősávot érdemes elkerülnöd.

A címke kinyomtatásától 7 nap áll rendelkezésedre, hogy feladd a csomagot a választott FOXPOST automatánál.

Új csomag feladása esetén az átvételi pontoknál „lista ár” jelzővel feltüntetett helyszínekre az akciós áraink nem vonatkoznak, csak lista áron lehetséges a csomagküldés. A lista árat az automatán kell kifizetni, a csomagvarázslóban megjelenő ár ettől eltérhet.

A listaáras automatákat az Áraink menüben tudod megtekinteni.

Igen, a csomag feladását követően az automatánál kapsz bizonylatot a feladásról.

Ehhez a feladás végén a kijelzőn válaszd a "Nyugta nyomtatása" opciót.

Ebben az esetben a csomag behelyezése nélkül csukd be az ajtót, majd a képernyőn megjelenő "Másik fiókméretet választok" gombot nyomd meg. Így tudod töröltetni az első fizetésed és új fiókot választani. A törlésről egy "Fizetés Megszakítva" feliratú nyugtát adunk és a feladás díjáról a bank veszi le a zárolást.

Csomagátvétel

A nyitókód ismeretében bárki átveheti a csomagot az automatából. Házhozszállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.

A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését egymást követő munkanapokon. Amennyiben a csomagot nem veszi át a címzett akkor visszaérkezik központi raktárunkba, ahonnan a feladó részére küldjük vissza a feladási pontra melynek költsége 500Ft.

Sikertelen kézbesítés esetén e-mail és sms útján küldünk értesítést a kézbesítés eredménytelenségéről, majd a futár még egy alkalommal megkísérli a csomag kézbesítését. A futár elérhetősége a csomag érkezéséről szóló e-mail és sms értesítésben megtalálható, így szükség esetén a címzett egyeztethet vele a kézbesítés időpontjáról.

Vásárláskor válaszd ki a lakhelyedhez legközelebb eső FOXPOST automatát és add meg mobiltelefonszámodat. Miután futárunk átvette a csomagot a webshoptól, 1-3 munkanapon belül kiszállítja a választott célautomatába. Ha a csomagod megérkezett az átvételi pontra, SMS-ben értesítünk. Az üzenetben találsz egy nyitókódot.

Fontos: Ne töröld az SMS-t, mert szükséged lehet rá, ha vissza szeretnéd küldeni a csomagot.

Látogass el az automatához, add meg az nyitókódodat és nyisd ki a rekeszedet: a csomag tartalmáról csak neked van tudomásod, így a folyamat nemcsak villámgyors, de rendkívül diszkrét is. Ha már fizettél online, kész is vagy. Ha még nem fizettél, nincs ok az aggodalomra: az automatánál a webshopokhoz hasonlóan lehetőséged van használni a bankkártyádat. Az automatában az érkezéstől számított 3 napig őrizzük a csomagod.

3 naptári napig őrizzük csomagodat az automatáinkban. Az átvételi időpont óra-perc pontossággal a csomag érkezéséről szóló sms és email értesítésben található. (Ha ebben az átvételi időszakban van munkaszüneti-vagy ünnepnap, abban az esetben automatikusan hosszabbítjuk az átvételi időt.)

Az átvételi határidő lejárata után visszavisszük a raktárunkba, ahol további egy hétig tároljuk. Ezidő alatt a címzett és feladó is kérhet újraküldést, melynek a díja 1099 Ft. Az ismételt kézbesítés költségét a címzett az automatánál tudja rendezni bankkártyával. Ha nem kérsz újraküldést, a csomagodat visszaküldjük a feladónak 500 Ft ellenében.

Az automatába kiszállított csomagot kizárólag bankkártyával tudod kifizetni az átvételkor.

Házhozszállításos csomag esetében a futárnál készpénzben vagy bankkártyával tudsz fizetni.

Ha a csomag megérkezett az átvételi pontra, SMS-ben értesítjük a címzettet. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általa ismert kóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját.
Házhozszállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt. 
A kiszállítást megelőzően sms-ben és email-ben értesítést küldünk a futár érkezési időpontjáról. 
Az email-ben található webes elérési helyen módosítani lehet a kiszállítás napját és a kiszállítási címet is.

Kérünk ebben az esetben készíts fényképet a csomagolásról, a csomag külső és belső állapotáról (a belső térkitöltő, térelválasztó anyagokról is) és a sérült termékről. Ezután kérünk, hogy töltsd ki a weboldalunkon található bejelentési űrlapot. Az űrlaphoz kérjük csatold a sérülésről készített képeket. Ez alapján fogjuk a bejelentésedet kivizsgálni, amelyről 30 napon tájékoztatunk.

Csomag visszaküldés

Sétálj vissza az automatához, ahol korábban átvetted a küldeményt. Az érintőképernyőn válaszd ki a „Visszaküldés” opciót. Írd be egyedi nyitókódodat, amellyel a terméket eredetileg átvetted. Az ezután kinyíló rekeszbe tedd vissza a csomagot, aztán csukd be az automata ajtaját. Részedről ennyi – a többiről mi gondoskodunk! Fontos: A funkció kizárólag webshopból rendelt termékek, 14 napon belül történő ingyenes visszaküldésére vonatkozik, magánszemélyek közötti csomagküldés esetén nem alkalmazható! Egyes webshopok az általánostól eltérő módon biztosíthatják a visszaküldést. Mindig tájékozódj az adott webshop áru visszaküldéssel kapcsolatos szabályairól!

Utánvéttel kapcsolatos kérdések

Az utánvét összegét automatáinknál bankkártyával, házhozszállítás esetén a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával tudja kifizetni a címzett.

A címzettnek – célautomatába küldés esetén - 3 nap áll rendelkezésére a csomag átvételére. Az utánvét összege csak az átvételt követően folyik be hozzánk, ezt követően tudjuk a feladónak átutalni azt. Házhozszállítás esetén a csomag címzett általi átvételétől számítottan 3 munkanap alatt utaljuk át az utánvétel összegét. A banki utalás közlemény mezőjében megadjuk a csomagazonosítót, így tudni fogod, hogy melyik csomag utánvételi összegét utaltuk át.

Igen lehetséges, azonban ehhez regisztrált tagnak kell lenned a foxpost.hu-n. A saját fiókodon belül tudod a címzett adatainál megadni, hogy mekkora összeget szeretnél tőle kérni a csomag átvételekor. Fontos tudni, hogy a címzettől kizárólag azt az összeget fogjuk kérni, mint amit megadsz a csomag létrehozása során. Tehát ha szeretnéd visszakapni a címzettől a szállítási költséget, akkor azt számold hozzá a termék árához és az együttes összeget add meg.

A feladást követően már nem tudod az utánvételi összeget módosítani.

Problémák és észrevételek

Ha problémába ütköztél, javaslatod van, vagy kárt szeretnél bejelenteni, kérjük írásban tedd, a következő formanyomtatványok kitöltésével.

Kollégáink igyekeznek a lehető legrövidebb időn belül választ adni és megoldást találni kérésedre!

Fontos a véleményed, örömmel segítünk!

Késedelem bejelentéséhez kérjük töltsd ki az adataidat és írd meg, hogy a csomag mikor került feladásra és mikor kaptad meg. Az ügyet mindenképpen 30 napon belül, de kapacitásainkhoz mérten igyekszünk hamarabb kivizsgálni.

Kitöltöm az űrlapot

Sérült csomag bejelentéséhez kérjük töltsd ki az adataidat és csatolj egy fotót, amelyen látható a sérülés. Ha webáruházból rendeltél és van elérhető fénykép az ép termékről, kérjük azt is töltsd fel. Az ügyet mindenképpen 30 napon belül, de kapacitásainkhoz mérten igyekszünk hamarabb kivizsgálni.

Kitöltöm az űrlapot

Elveszett csomag bejelentéséhez kérjük töltsd ki az adataidat és adj meg minden rendelkezésedre álló információt, amely segíthet a csomagod beazonosításában. Az ügyet mindenképpen 30 napon belül, de kapacitásainkhoz mérten igyekszünk hamarabb kivizsgálni.

Kitöltöm az űrlapot

Téves díjlevonás esetén kérjük töltsd ki az adataidat és írd le, hogy szerinted miért téves az összeg levonása és mikor vonták le az összeget. Ha van rá mód, kérjük csatold a téves levonást igazoló dokumentumokat. (Banki kivonat stb.) Az ügyet mindenképpen 30 napon belül, de kapacitásainkhoz mérten igyekszünk hamarabb kivizsgálni.

Kitöltöm az űrlapot

Sajnos nincs találat a keresett kifejezésre.
Próbálj meg egy másik kereső szót vagy válassz a listából a bal oldalon.
Nem találod a listában a problémádat?
Tovább