Legyen az üzleti partnerünk és vállalkozásának többé nem lesz kihívás a csomagfeladás!
Hogyan működik az üzleti csomagfeladás?
Bejelentkezés után az Új csomag feladása opcióra kattintva töltse ki a címzett adatait, válassza ki, hogy egy másik automatába vagy házhozszállítással küldi a csomagot. Itt tudja azt is megadni, hogy utánvéttel vehető át a csomag, vagy már fizetett a címzett és házhozszállítás esetén pedig a törékeny áru kezelését is tudja jelölni. A megadott információkból generál Önnek a rendszer egy címkét, vonalkóddal. Ezt nyomtassa ki és ragassza a csomagra.
Az Önhöz legközelebbi FOXPOST automatán válassza a Csomagfeladás opciót, ezután pedig az Üzleti partnereknek menüt. Ekkor tudja megadni ügyfélkódját, amelyet regisztrációkor kapott. Az ügyfélkódját a profiljába belépve, a Beállítások menüpontban találja. Végül válasszon fiókméretet, és helyezze el a csomagját. A többi a mi dolgunk!
TÖMEGES CSOMAGFELADÁS AUTOMATÁBÓL
Ha tömeges csomagfeladást választ, akkor egy fájlban tudja a címzettek adatait feltölteni. Ebben tudja megadni, hogy automatába vagy házhozszállítással küldi a csomagokat, kér-e utánvét vagy törékeny áru kezelést.
A fájl feltöltése után a címzettek, küldemények adatait még tudja egyenként módosítani. Ezután tudja kinyomtatni a címkéket. Csoportos művelettel kinyomtathatja egyszerre az összeset, vagy csak a kijelölteket. Ragassza a címkéket a megfelelő csomagokra és vigye el őket az Önhöz legközelebbi automatához.
Az automatán válassza a Csomagfeladás opciót, majd az Üzleti ügyfeleknek opciót és adja meg az ügyfélkódját. Az ügyfélkódot a profiljában, a Beállítások menüpontban találja. Végül válasszon fiókméretet és rakja be az összes csomagot a kinyíló rekeszbe.
MIÉRT VÁLASSZA VÁLLALKOZÓKÉNT A FOXPOST HÁLÓZATÁT?
KAPCSOLÓDÓ KÉRDÉSEK
Miután futárunk átvette a csomagot, a címzett 1-3 munkanapon belül már át is veheti azt a választott célautomatából. A kiszállítási időt elsősorban az automata telítettsége befolyásolja. Az automaták ürítési idejét itt találja.
Házhozszállítás esetén 2-3 munkanap az általános kiszállítási idő, miután futárunk átvette a csomagot az automatából. Az automaták ürítési idejét itt találja. A csomagok kiszállítására társaságunk időgaranciát nem vállal.
A csomagcímkét kötelező kinyomtatni és felragasztani a csomagra! Lehetőséged van egyesével vagy tömegesen is kinyomtatni őket.
Címke hiányában nem tudjuk a csomagokat elszállítani, ezért kérjük ügyeljen arra, hogy minden csomagra kerüljön csomagcímke.
Üzleti partnereinknek nem kell az automatánál, csomagfeladáskor fizetni. Üzleti partnereink részére hetente egyszer, csütörtökönként állítunk ki utólagos elszámolást és számlát. Egy elszámolási időszak keddtől-hétfőig tart, az ezen időszakban kiszámlázott csomagok szállítási díját és az átvett csomagok utánvételi összegét tartalmazza.
Korszerűbb és a mai igényekhez jobban igazodó számlázási rendszert, Billzone.eu e-számlát vezettünk be 2022. március 24-től.
Üzleti partnereink értesítő levelet kapnak a számlával. A számla az e-mail mellékletében is megtalálható, de a levélben található "Számla letöltése" linkre kattintva is letölthető.
A fizetési mód kizárólag a számlán szerepel. Felhívjuk figyelmét, hogy a korábbi gyakorlathoz képest nincsen előzetes tájékoztatás arról, hogy a számla fizetése levonással vagy utalással történik.
Az elszámolás Excel fájl a számla megnyitását követően a pdf dokumentumba ágyazva található. A csatolmányok panel megnyitásához válassza a Nézet > Megjelenítés/elrejtés > Navigációs mezők > Csatolmányok elemet. Ezt kizárólag az Adobe Acrobat Reader DC pdf olvasóval lehet megnyitni.
Az új Billzone.eu e-számla használata ITT olvasható részletesen.