Üzleti Ügyfélszolgálat

Szolgáltatás használata

A foxpost.hu oldalon, a bal felső sarokban válassza az Üzleti partnereknek opciót, regisztráljon és jelentkezzen be.
Belépés után a Csomagfeladás / Új csomag feladása opciót kiválasztva adja meg a címzett adatait. Ezek alapján generálunk egy csomagcímkét. Nyomtassa ki és ragassza fel a csomagra.

Az Önhöz legközelebbi automatánál válassza:

  • a Csomagküldés opciót, majd
  • az Üzleti ügyfeleknek menüpontot és adja meg az ügyfélkódját, amit a foxpost.hu fiókon belül a Beállítások menüpontban talál.
    A csomagjai száma és méretei alapján válasszon fiókméretet és adja meg, hogy egyszerre hány darab csomagot ad fel. Kérjük, figyeljen arra, hogy pontos darabszámot adjon meg.

Egy fiókban több csomagot is feladhat.

Ezután helyezze a csomagot/csomagokat a kinyíló rekeszbe, csukja be az ajtót. A feladásról szóló nyugtát e-mailben küldjük meg.
A fizetés utólag történik, a pénzügyi osztályunk fogja küldeni a számlát minden héten csütörtökön.

A csomagcímkét kötelező kinyomtatni és felragasztani a csomagra! Lehetősége van egyesével vagy tömegesen is kinyomtatni őket.

Címke hiányában nem tudjuk a csomagokat elszállítani, ezért kérjük, ügyeljen arra, hogy minden csomagra kerüljön csomagcímke.

A címke kinyomtatásától számítva 30 nap áll rendelkezésére, hogy feladja csomagját a FOXPOST automaták valamelyikében.

Mindig ügyeljen a nyomtatóbeállításokra, a címkén a teljes vonalkódnak szerepelnie kell, csak így tudják a scannerek beolvasni.
Csomagcímke alapanyagaként fehér színű és tiszta papírt vagy etikettet használjon. A kinyomtatott címkét ragassza, és ne kapcsozza a csomagra. Ha kapcsozza, előfordulhat, hogy a címke leesik a szállítás, rakodás során.
A címkén található vonalkódot ne fedje le ragasztószalaggal, mert visszatükrözheti a scannereket, így azok nem tudják olvasni a kódot.

Csomagszállítás, csomagok átvétele

Miután futárunk átvette a csomagot, a címzett akár 1 munkanapon belül már át is veheti azt a választott célautomatából. A kiszállítási időt elsősorban az automata telítettsége befolyásolja. Az automaták ürítési idejét ITT találja.

Házhoz szállítás esetén 2-3 munkanap az általános kiszállítási idő, miután futárunk átvette a csomagot az automatából. Az automaták ürítési idejét ITT találja. A csomagok kiszállítására társaságunk időgaranciát nem vállal.

Ha a csomag megérkezett az átvételi csomagautomatába, Viber üzenetben vagy SMS-ben és e-mailben értesítjük a címzettet. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általa ismert  nyitókóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját. A Viber üzenet/SMS tartalmazza a pontos átvételi határidőt (nap, óra, perc), ameddig a csomag átvehető az automatából.

A kiszállítást megelőzően Viber üzenetben vagy SMS-ben és e-mailben értesítést küldünk a futár érkezési időpontjáról. Az e-mailben található webes elérési helyen módosítani lehet a kiszállítás napját és a kiszállítási címet is, amennyiben a házhozszállító partnerünk által javasolt időpont nem megfelelő a címzett részére vagy más címen szeretné átvenni a csomagot.

A nyitókód ismeretében bárki átveheti a csomagot az automatából.

Házhoz szállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.

A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését, amennyiben egyik alkalommal sem jár sikerrel, a küldemény visszakerül a kiszállítást végző partnerünk raktárába, majd a FOXPOST központi raktárába.

Üzleti partnereink csomagjait nem tudjuk újraküldeni a címzett részére, így azokat raktárunk visszaküldi a feladó számára, abba az automatába, amit a foxpost.hu profiljában megjelöl.

Sikertelen kézbesítés esetén e-mail útján küldünk értesítést a kézbesítés eredménytelenségéről, majd a futár még egy alkalommal megkísérli a csomag kézbesítését.

Utánvét

Az utánvét összegét automatáinknál bankkártyával, házhoz szállítás esetén a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával tudja fizetni a címzett.

Az utánvét összege a csomag átvételét követően folyik be hozzánk. Az utánvétel összegét a heti elszámolás során számoljuk el vagy utaljuk el minden héten csütörtökön. Ezzel egyidőben elektronikusan megküldjük a számlát és a számla részletezőt.

Maximum 150 000 Ft-os utánvéttel tud csomagot feladni.

Fizetéssel kapcsolatos tudnivalók

Üzleti partnereinknek nem kell az automatánál, csomagfeladáskor fizetni, részükre hetente egyszer, csütörtökönként állítunk ki utólagos elszámolást és számlát. Egy elszámolási időszak keddtől-hétfőig tart, az ezen időszakban kiszámlázott csomagok szállítási díját és az átvett csomagok utánvételi összegét tartalmazza.

Korszerűbb és a mai igényekhez jobban igazodó számlázási rendszert, Billzone.eu e-számlát vezettünk be 2022. március 24-től.

Üzleti partnereink értesítő levelet kapnak a számlával. A számla az e-mail mellékletében is megtalálható, de a levélben található "Számla letöltése" linkre kattintva is letölthető.
A fizetési mód kizárólag a számlán szerepel. Felhívjuk figyelmét, hogy a korábbi gyakorlathoz képest nincsen előzetes tájékoztatás arról, hogy a számla fizetése levonással vagy utalással történik.
Az elszámolás Excel fájl a számla megnyitását követően a pdf dokumentumba ágyazva található. A csatolmányok panel megnyitásához válassza a Nézet > Megjelenítés/elrejtés > Navigációs mezők > Csatolmányok elemet. Ezt kizárólag az Adobe Acrobat Reader DC pdf olvasóval lehet megnyitni. 

Az új Billzone.eu e-számla használata ITT olvasható részletesen.

Bejelentési űrlapok és észrevételek

Ha problémába ütközött, javaslata van, vagy kárt szeretne bejelenteni, kérjük, írásban tegye, a következő formanyomtatványok kitöltésével.

Kollégáink igyekeznek a lehető legrövidebb időn belül választ adni és megoldást találni kérésére!

Fontos a véleménye, örömmel segítünk!

Sajnos nincs találat a keresett kifejezésre.
Próbálj meg egy másik kereső szót vagy válassz a listából a bal oldalon.