Hogyan használd a FOXPOST rendszerén belül található különböző automatákat?

A FOXPOST és a Packeta Magyarország idén egyesül, és ezzel létrejön az ország legnagyobb csomagátvételi-hálózata. Célunk, hogy Te minél könnyebben és kényelmesebben tudj, adni és venni és többé ne kelljen várnod a futárra. A sűrű automata-hálózat lehetővé teszi, hogy a csomagfeladást és átvételt be tudod illeszteni a mindennapjaidba, mert bárhova mész, egy automatánk útba fog esni.

 

Új típusú automata érkezett hálózatunkban: FOXPOST Z-BOX

 

A FOXPOST A-BOX csak a kezdet volt... A minél kényelmesebb és gyorsabb csomagfeladás és -átvétel új automatatípussal bővült a FOXPOST hálózata, itt a FOXPOST Z-BOX! 

 

 

A megújult Z-BOX-ok mostantól a FOXPOST rendszerében működnek, így Packeta applikációval már nem használhatók. 
Fontos, hogy ez kizárólag a FOXPOST Z-BOX automatákra vonatkozik – a Packeta Z-BOX automatáknál a csomagküldéshez, -fogadáshoz és az utánvét kezeléséhez továbbra is használd a Packeta alkalmazást. 

 

Csomagküldés

 

A FOXPOST Z-BOX-okon keresztül a csomagfeladás kizárólag a foxpost.hu-n keresztül regisztrált felhasználók számára érhető el. Még nem regisztráltál a FOXPOST-nál? Kattints a lenti gombra!

REGISZTRÁCIÓ MAGÁNSZEMÉLYKÉNT

Lépj be a fiókodba, majd kattints az „Új csomag feladása” lehetőségre, és add meg a címzett adatait. Ezután megkapod a feladáshoz szükséges kódot.

A csomagküldés díját a „Csomagjaim” menüpontban tudod kifizetni: keresd meg az adott csomagot, és kattints a „Zárolás” gombra. Ezt követően egy összegző oldalon ellenőrizd csomagod adatait. Amennyiben mindent rendben találtál, indítsd el a zárolást, amit a Simple Pay rendszerén keresztül tudsz véglegesíteni.

Figyelem: a zárolás során automatikusan az XL-es méretű csomag díja kerül levonásra. Amennyiben a végleges csomagméret kisebb, a különbözetet a rendszer automatikusan visszatéríti a feladás után, a ténylegesen használt rekesz alapján.

A sikeres zárolást követően menj el a számodra legkényelmesebb FOXPOST Z-BOX-hoz, az automata kezelőpaneljén add meg a feladási kódod és kövesd a kezelőpanel mellett található használati útmutatót.  

 

 

Hibás csomagadat esetén vagy ha a zárolás során problémát tapasztalsz, kérjük, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz az info@foxpost.hu e-mail címen.

 

Csomagátvétel

A csomag átvételéhez egyszerűen írd be az átvételi értesítőben kapott 6 számjegyű kódot nyitókódot a FOXPOST Z-BOX kezelőpaneljén.  

Utánvétes csomag esetén fizess az értesítőben található fizetési linken keresztül – így tudod átvenni a küldeményed.

A fizetési linket már előzetesen megkapod a „Csomagod már raktárunkban van” tárgyú e-mailben, így akár még a kézbesítés előtt rendezheted az utánvét díját és amint a csomagod elhelyezésre került a célautomatában, azonnal át tudod venni.

Amennyiben a fizetést később szeretnéd elintézni, erre is van lehetőség – a „Csomagod megérkezett” tárgyú e-mailben szintén megtalálod a fizetési linket. A csomag betöltéséről küldünk neked értesítést, de fontos, hogy ez nem tartalmazza a nyitókódot. A nyitókódot csak sikeres fizetés esetén küldjük el, e-mailben, elsődlegesen Viberen vagy SMS-ben.

Ha az utánvét összegét már korábban kiegyenlítetted, úgy a csomagátvételhez az ebben értesítőben elhelyezett fizetési linkkel nincs további teendőd. 

Kattints az értesítőben található fizetési linkre, majd csomagod beazonosításához add meg csomagod azonosító számát és az értesítőben található 6 számjegyű hitelesítő kódot.

 

 

A következő oldalon tekintsd át a csomagod adatait. Ha minden adat megfelelő, indítsd el a fizetést, amelyet a Simple Pay rendszerén keresztül tudsz lebonyolítani.

 

 

Visszaküldés 

Mégsem lett jó a ruha? Már megvette anyukád az órát, amit rendeltél neki? Semmi probléma, ha kockázat nélkül akarsz online vásárolt termékeket átvenni, válaszd a FOXPOST csomagautomata-hálózatát!

A FOXPOST Z-BOX-okon keresztüli visszaküldésre egy egyszerű FOXPOST regisztrációt követően van lehetőség.  

Ha regisztrált felhasználó vagy, és a webshopos rendelés során ugyanazokat az adatokat adtad meg, mint amelyek a FOXPOST fiókodban szerepelnek, akkor a bejelentkezés után a „Visszaküldés” menüpontban válaszd a „FOXPOST csomagautomatába érkezett csomag visszaküldése” lehetőséget. Ezután add meg a csomag átvételéhez használt nyitókódot – ennek alapján generálunk számodra egy visszaküldési kódot, amellyel egyszerűen feladhatod a csomagot visszaküldésre. A részletekért a lenti gombra kattintva nézd meg, hogyan küldheted vissza csomagod!

 

 

Ha vásárlásod során eltérő adatokat rendeltél, mint a FOXPOST regisztrációs adataid, úgy a bejelentkezést követően válaszd a „Visszaküldés” menüponton belül az „Egyéb módon átvett csomag visszaküldése” opciót. Itt egy listából tudod kiválasztani, melyik webáruházból rendeltél. (Ha a keresett webáruházat nem találod a listában, nem tudod visszaküldési szolgáltatásunkat igénybe venni.) Amennyiben a listában megtalálod a keresett webshopot, automatikusan generálunk számodra egy visszaküldési kódot, amelynek segítségével elindíthatod a folyamatot. Ehhez kattints és nézd meg videónkat!

 

 

A visszaküldés díja kapcsán tájékozódj a webshop oldalán a visszaküldési feltételeknél. Amennyiben a webshop átvállalja a szolgáltatás költségét, akár 0 Ft is lehet.  

Ha a visszaküldésnek van számodra költsége, azt a „Csomagjaim” menüpontban tudod kifizetni: keresd meg a visszaküldeni kívánt csomagot, és kattints a „Zárolás” gombra. Ezt követően egy összegző oldalon ellenőrizd visszaküldendő csomag adatait, és amennyiben mindent rendben találtál, indítsd el a zárolást, amit a Simple Pay rendszerén keresztül tudsz véglegesíteni.  

Fontos: Egyes webshopok az általánostól eltérő módon biztosíthatják a visszaküldést, ezért mindig tájékozódj az adott webshop visszaküldésre vonatkozó szabályairól a kereskedő weboldalán vagy ügyfélszolgálatán. 

 

FOXPOST A-BOX - Csak a csomagolás változik, minden más a régi

 

A jelenlegi FOXPOST automaták mától FOXPOST A-BOX néven futnak. A FOXPOST A-BOX-oknál továbbra is minden szolgáltatás a megszokott módon működik – csomagküldés, átvétel és visszaküldés esetén is ugyanazt a jól ismert folyamatot követheted.

 

 

Csomagküldés

 

A FOXPOST A-BOX-oknál már regisztráció nélkül is könnyedén feladhatod a csomagod.
Ha pedig regisztrálsz, még több kedvezmény és extra kényelmi funkció vár rád!

Akkor használod, amikor Neked a legkényelmesebb, már másnap a címzettnél lehet, és még fenntartható is.

A folyamat egyszerű:

  • Regisztrált felhasználóként bejelentkezés után kattints az „Új csomag feladása” opcióra, és töltsd ki a címzett adatait. Ezután kapsz egy feladási kódot.
    A hozzád legközelebbi FOXPOST A-BOX-nál válaszd a „Csomagküldés – Feladási kóddal” lehetőséget, add meg a kódot, majd fizesd ki a feladás díját az automatán található bankkártyaterminálon. Ezután csak helyezd be a csomagot – a többit már a futárunk intézi, és eljuttatja a megadott automatába.
  • Regisztráció nélkül az automatáink kijelzőjén lépésről-lépésre jelennek meg az utasítások, melyek a csomagod feladásához szükségesek. Csak kövesd a lépéseket és 2 percen belül kész vagy!

 

 

TOVÁBBI RÉSZLETEKET ITT TALÁLSZ!

 

Csomagátvétel

 

Amint megérkezik csomagod az általad választott FOXPOST A-BOX-ba, értesítést küldünk – elsősorban Viberen vagy SMS-ben, valamint e-mailben. Az üzenetben megtalálod az egyedi átvételi kódot, amellyel könnyedén átveheted a küldeményed.

A csomagodat 5 napig őrizzük az automatában. Ha ebbe az időintervallumba munkaszüneti- vagy ünnepnap beleesik, úgy az átvételi határidőt automatikusan meghosszabbítjuk. Így akkor veheted át a csomagod, amikor számodra a legkényelmesebb!

Utánvét esetén kizárólag kártyával fizethetsz a FOXPOST A-BOX-oknál a bankkártya terminálon keresztül.

 

 

 

TOVÁBBI RÉSZLETEKET ITT TALÁLSZ!

 

Visszaküldés

 

Nem tetszik a megvásárolt termék, vagy csak valamiért meggondoltad magad? A döntés a Te kezedben van!  Webshopból automatáinkba, vagy más kiszállítási móddal rendelt termékeidet egyszerűen visszaküldheted. Nézd meg, hogyan küldhetsz vissza FOXPOST A-BOX-on keresztül.

VISSZAKÜLDÉS RÉSZLETEK