Kárigény

A panaszokat az Általános Szerződési Feltételeinkben foglaltak alapján, az alábbi okok miatt lehet benyújtani:

  • 01 A csomag feltételezett elvesztése
  • 02 A csomag tartalmának sérülése a szállítás, visszaküldés, vagy kézbesítés során
  • 03 A csomag hiányzó tartalma szállítás vagy visszaküldés során
  • 04 Csomagcsere
  • 05 A szolgáltatás díjának helytelen számlázása
  • 06 Az utánvét összeg átutalásának elmulasztása a szállítás után

Felhívjuk figyelmét, hogy cégünk nem vállal garanciát a kiszállítási időre! A megadott adatok csak tájékoztató jellegűek Ha a fent felsoroltaktól eltérő ok miatt elégedetlen, valószínűleg nem panaszról van szó. Írjon nekünk kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül.

Ha kérdése vagy panasza merül fel a csomagjával kapcsolatban, kérjük, forduljon továbbra is a csomag feladási vagy átvételi helyének megfelelő szolgáltatóhoz