Foxreturn
Már nem csak a FOXPOST automatán keresztül küldött - vásárlója által átvett - csomagokat, hanem a bármely más futárszolgálat által kézbesített, vagy boltban átvett csomagot is egyszerű folyamattal tudjuk visszajuttatni Önhöz. Vegye igénybe új szolgáltatásunkat és igazítsa saját üzletpolitikájához a visszáruküldést, mint a legnagyobbak. Tegye velünk a visszaküldést egyszerűvé vásárlói számára, amire csak a legnagyobbak képesek.
FOXRETURN - VISSZÁRU SZOLGÁLTATÁS
Építse vásárlói bizalmát a kockázatmentes vásárlás élményével!
A FOXRETURN használatával vásárlói csomagautomata-hálózatunk segítségével az ország bármely FOXPOST automatáján keresztül, néhány kattintással, címkenyomtatás és futárral való egyeztetés nélkül visszaküldhetik megrendeléseiket.
Webshopja a FOXRETURN segítségével már nem csak a FOXPOST csomagautomatába kézbesített csomagokat tudja általunk visszakézbesítésre fogadni, hanem ha webshopjában más kiszállító is választható, az általuk kiszállított csomagokat is vissza lehet küldeni FOXPOST-tal.
A visszaküldéshez a vásárló az eredeti átvevő kód helyett új kódot kap a foxpost.hu felületén, így az automatánál már csak ezzel az új kóddal fogja tudni visszaküldeni csomagot, továbbá a webshopnak alias nevet kell megadnia.
Webshopja a FOXRETURN segítségével már nem csak a FOXPOST csomagautomatába kézbesített csomagokat tudja általunk visszakézbesítésre fogadni, hanem ha webshopjában más kiszállító is választható, az általuk kiszállított csomagokat is vissza lehet küldeni FOXPOST-tal.
A visszaküldéshez a vásárló az eredeti átvevő kód helyett új kódot kap a foxpost.hu felületén, így az automatánál már csak ezzel az új kóddal fogja tudni visszaküldeni csomagot, továbbá a webshopnak alias nevet kell megadnia.
Alapbeállításunk, hogy a visszaküldő fél (az Önök vásárlója) fizeti a visszakézbesítés díját. Amennyiben Önök szeretnék átvállalni ügyfelüktől a visszaküldés költségét, kérjük, jelezzék kapcsolattartójuknál vagy a sales@foxpost.hu e-mail címen.
A FOXRETURN esetében eldönthetik, hogy az ügyfelük, azaz a visszaküldő, vagy Önök fizetik a visszáru szolgáltatás díját.
A FOXRETURN esetében eldönthetik, hogy az ügyfelük, azaz a visszaküldő, vagy Önök fizetik a visszáru szolgáltatás díját.
Az árak tájékoztató jellegűek. Az aktuális visszaáru szolgáltatási díjáról tájékozódjon az ÁRAINK és ÜZLETI ÁRAINK aloldalon.
Mit kell tudnia egy webshopnak?
FOXRETURN
- Webshopja a FOXRETURN esetében nem csak a FOXPOST automatán keresztül kézbesített csomagokat tudja visszakézbesítésre fogadni, hanem ha webshopjában más kiszállító is választható, az általuk kiszállított csomagokat is vissza lehet küldeni FOXPOST csomagautomatával.
-
Kérjük, tájékoztassa vásárlóját, hogy webshopjában milyen feltételei vannak a FOXPOST csomagautomatás visszaküldésnek.
- Ha a FOXRETURN igénybevehető, ebben az esetben bármilyen szállító által kiszállított csomagot vissza tud küldeni FOXPOST csomagautomatán keresztül.
- Vásárlójának ingyenesen elérhető, vagy díj ellenében áll rendelkezésére a szolgáltatás. (Kérjük, döntését egyeztesse FOXPOST kapcsolattartójával, hogy a megfelelő kondíciók kerüljenek beállításra rendszerünkben.)
- Segítse vásárlóit, jelenítse meg oldalán a következő képi tartalmakat, így vevői is tudni fogják, hogy webshopjában elérhető FOXRETURN
- Itt talál vásárlója szemszögéből további hasznos tartalmakat a FOXRETURN használatáról:
Milyen adatokat kell megadjanak, ha Önök úgy döntenek, hogy bevezetik a FOXRETURN-t?
-
Alias név
- Olyan megnevezés, ami alapján a visszaküldő azonosítani tudja a webshopot
- Általános esetben ez a cég hivatalos neve és a webshop neve, pl.: Példa Kft. és peldashop.hu
-
Ki állja a visszaküldés díját?
- Az Önök döntése, hogy az Önök webshopja vagy a vásárlójuk fogja viselni a visszaküldés díját.
-
Visszaküldési automata (Home APM) megadása, amennyiben Önök csomagautomatán keresztül adják fel a csomagokat
- Alapértelmezetten a regisztrációnál beállított Visszaküldési automata az a csomagautomata, ahova majd a vásárlók által visszaküldött csomagok érkeznek, amennyiben Önök csomagautomatán keresztül adnak fel a csomagokat. Ezen túlmenően a címzett által át nem vett csomagokat is ide szállítjuk vissza. Kérjük, partneri fiókjukban ellenőrizzék ezt a beállítást (Beállítások menüpontban görgessenek le a Visszaküldési automata opcióhoz)!
Mit kell tennie a vásárlónak? Mit mondjanak el Önök a vásárlóiknak?
Vásárlója egy egyszerű FOXPOST regisztrációt követően a saját FOXPOST profiljába belépve kiválasztja, hogy milyen módon és kitől rendelte a csomagot, mi pedig a csomag feladásához létrehozunk neki egy feladási kódot. Vásárlójának nincs szüksége papírra vagy nyomtatóra, minden elektronikus úton történik.
Ezután bármelyik csomagautomatánknál a kapott kód segítségével feladhatja a csomagot.
A többi már a mi dolgunk.
Ezután bármelyik csomagautomatánknál a kapott kód segítségével feladhatja a csomagot.
A többi már a mi dolgunk.
Hogyan néz ki a foxreturn folyamat vásárlója szemszögéből?
Bővebb információt oldalunkon itt talál:
Vegye igénybe új szolgáltatásunkat és igazítsa saját üzletpolitikájához a visszáruküldést, mint a legnagyobbak. Tegye velünk a visszaküldést egyszerűvé vásárlói számára, amire csak a legnagyobbak képesek.