Foxreturn
Már nem csak a FOXPOST automatán keresztül küldött - vásárlója által átvett - csomagokat, hanem a bármely más futárszolgálat által kézbesített, vagy boltban átvett csomagot is egyszerű folyamattal tudjuk visszajuttatni Önhöz. Vegye igénybe új szolgáltatásunkat és igazítsa saját üzletpolitikájához a visszáruküldést, mint a legnagyobbak. Tegye velünk a visszaküldést egyszerűvé vásárlói számára, amire csak a legnagyobbak képesek.

FOXRETURN - VISSZÁRU SZOLGÁLTATÁS

Építse vásárlói bizalmát a kockázatmentes vásárlás élményével!
A FOXRETURN segítségével vásárlói bármely futárszolgálat által kézbesített csomagot is egyszerűen visszaküldhet.

Szolgáltatásunk használatával vevői az ország bármely FOXPOST A-BOX és Z-BOX automatáján keresztül, néhány kattintással, címkenyomtatás és futárral való egyeztetés nélkül visszaküldhetik megrendeléseiket.
A visszaküldés igazán egyszerű: vásárlójának csak be kell lépnie FOXPOST fiókjába, majd a 'Bejövő csomagjaim' menüpontban kiválasztani a visszaküldeni kívánt csomagot, és rákattintani a VISSZAKÜLDÖM gombra. Fontos tudnivaló, hogy a csomag csak akkor jelenik meg a csomagtörténetben, ha vásárlója ugyanazokkal az adatokkal rendelt az Ön webáruházában, mint amivel a FOXPOST fiókját regisztrálta. Ezután már csak a megfelelő csomagméretet kell kiválasztani, majd az utolsó lépésben megadni a rendelésazonosítót vagy referenciakódot, hogy Ön könnyen be tudja azonosítani a visszaküldött csomagot. A visszaküldéshez generálunk egy visszaküldési kódot, így ezzel kóddal tudja vásárlója visszaküldeni csomagját.

A visszaküldés díját alapbeállításunk szerint a visszaküldő fél (az Ön vásárlója) fizeti. Amennyiben Ön szeretné átvállalni ügyfelétől a visszaküldés költségét, kérjük, jelezze kapcsolattartójánál vagy a sales@foxpost.hu e-mail címen.

Milyen adatok szükségesek a FOXRETURN beállításához?

  • Alias név
    • Olyan megnevezés, ami alapján a visszaküldő azonosítani tudja a webshopot - általános esetben ez a cég hivatalos neve és a webshop neve, pl.: Példa Kft. és peldashop.hu.
  • Ki állja a visszaküldés díját?
    • Az Ön döntése, hogy az Ön webshopja vagy a vásárlója fogja viselni a visszaküldés díját.
  • Visszaküldési automata (Home APM) megadása, amennyiben Ön csomagautomatán keresztül tömeges csomagfeladással adja fel a küldeményeit
    • Alapértelmezetten a regisztrációnál beállított 'Visszakézbesítési automata' az a csomagautomata, ahova majd a vásárlók által visszaküldött csomagok érkeznek, amennyiben Ön csomagautomatán keresztül ad fel a csomagokat. Ezen túlmenően a címzett által át nem vett csomagokat is ide szállítjuk vissza. Kérjük, partneri fiókjukban ellenőrizzék ezt a beállítást (Beállítások menüpontban görgessenek le a Visszakézbesítési automata opcióhoz)!

Mit kell tennie a vásárlónak? Milyen információt adjon át?

Vásárlója egy egyszerű FOXPOST regisztrációt követően a saját FOXPOST profiljába belépve tudja kezdeményezni a visszaküldés folyamatát.

  1. Lépjen be FOXPOST fiókjába
  2. Keresse meg a visszaküldendő csomagot
    A 'Bejövő csomagjaim' menüpontban listázva látja a korábbi rendeléseit, az összes bejövő csomagját. Itt válassza ki azt a csomagot, amelyet szeretne visszaküldeni.

    FONTOS: A csomag csak akkor jelenik meg, ha ugyanazzal az e-mail címmel és telefonszámmal vásárolt a webshopban, mint amivel regisztrált a FOXPOST fiókjába.
  3. Kezdeményezze a visszaküldést
    Kattintson a VISSZAKÜLDÖM gombra, hogy elindítsa a folyamatot.
  4. Adja meg a csomagadatait
    • Válassza ki a megfelelő csomagméretet.
    • Írja be a rendelésazonosítót vagy referenciakódot, hogy Ön könnyen be tudja azonosítani a visszaküldött terméket.
  5. Kész!
    A rendszer generál egy visszaküldési kódot, amellyel bármely FOXPOST A-BOX és Z-BOX automatából bármikor könnyedén feladhatja a csomagot. Nincs szüksége papírra vagy nyomtatóra, minden elektronikus úton történik.

    Amennyiben a visszaküldés díja Önt terheli, kérjük, ne felejtse el rendezni az összeget a feladás előtt. A visszaküldés díját a FOXPOST A-BOX automaták esetében a megszokott módon bankkártyával tudja fizetni, FOXPOST Z-BOX automaták esetén a foxpost.hu fiókjában a feladás előtt. Ezt egyszerűen megteheti a "Kimenő csomagjaim" menüpontban, az adott csomagot kiválasztva, majd a "Zárolás" gombra kattintva. Ezt követően egy összegző oldalon ellenőrizze a csomagadatait és amennyiben mindent rendben talált, indítsa el a zárolást, amit a Simple Pay rendszerén keresztül tud véglegesíteni.

    A visszaküldés díja amennyiben a vásárlót terheli csomagmérettől függetlenül garantáltan 990 Ft.

    A többi már a mi dolgunk.

Hogyan néz ki a foxreturn folyamat vásárlója szemszögéből?