Foxreturn
Már nem csak a FOXPOST automatán keresztül küldött - vásárlója által átvett - csomagokat, hanem a bármely más futárszolgálat által kézbesített, vagy boltban átvett csomagot is egyszerű folyamattal tudjuk visszajuttatni Önhöz. Vegye igénybe új szolgáltatásunkat és igazítsa saját üzletpolitikájához a visszáruküldést, mint a legnagyobbak. Tegye velünk a visszaküldést egyszerűvé vásárlói számára, amire csak a legnagyobbak képesek.
FOXRETURN - VISSZÁRU SZOLGÁLTATÁS
Építse vásárlói bizalmát a kockázatmentes vásárlás élményével!
A FOXRETURN segítségével vásárlói bármely futárszolgálat által kézbesített csomagot is egyszerűen visszaküldhet.
Szolgáltatásunk használatával vevői az ország bármely FOXPOST A-BOX és Z-BOX automatáján keresztül, néhány kattintással, címkenyomtatás és futárral való egyeztetés nélkül visszaküldhetik megrendeléseiket.
Szolgáltatásunk használatával vevői az ország bármely FOXPOST A-BOX és Z-BOX automatáján keresztül, néhány kattintással, címkenyomtatás és futárral való egyeztetés nélkül visszaküldhetik megrendeléseiket.
A visszaküldés igazán egyszerű: vásárlójának csak be kell lépnie FOXPOST fiókjába, majd a 'Bejövő csomagjaim' menüpontban kiválasztani a visszaküldeni kívánt csomagot, és rákattintani a VISSZAKÜLDÖM gombra. Fontos tudnivaló, hogy a csomag csak akkor jelenik meg a csomagtörténetben, ha vásárlója ugyanazokkal az adatokkal rendelt az Ön webáruházában, mint amivel a FOXPOST fiókját regisztrálta. Ezután már csak a megfelelő csomagméretet kell kiválasztani, majd az utolsó lépésben megadni a rendelésazonosítót vagy referenciakódot, hogy Ön könnyen be tudja azonosítani a visszaküldött csomagot. A visszaküldéshez generálunk egy visszaküldési kódot, így ezzel kóddal tudja vásárlója visszaküldeni csomagját.
A visszaküldés díját alapbeállításunk szerint a visszaküldő fél (az Ön vásárlója) fizeti. Amennyiben Ön szeretné átvállalni ügyfelétől a visszaküldés költségét, kérjük, jelezze kapcsolattartójánál vagy a sales@foxpost.hu e-mail címen.
A visszaküldés díját alapbeállításunk szerint a visszaküldő fél (az Ön vásárlója) fizeti. Amennyiben Ön szeretné átvállalni ügyfelétől a visszaküldés költségét, kérjük, jelezze kapcsolattartójánál vagy a sales@foxpost.hu e-mail címen.
Milyen adatok szükségesek a FOXRETURN beállításához?
-
Alias név
- Olyan megnevezés, ami alapján a visszaküldő azonosítani tudja a webshopot - általános esetben ez a cég hivatalos neve és a webshop neve, pl.: Példa Kft. és peldashop.hu.
-
Ki állja a visszaküldés díját?
- Az Ön döntése, hogy az Ön webshopja vagy a vásárlója fogja viselni a visszaküldés díját.
-
Visszaküldési automata (Home APM) megadása, amennyiben Ön csomagautomatán keresztül tömeges csomagfeladással adja fel a küldeményeit
- Alapértelmezetten a regisztrációnál beállított 'Visszakézbesítési automata' az a csomagautomata, ahova majd a vásárlók által visszaküldött csomagok érkeznek, amennyiben Ön csomagautomatán keresztül ad fel a csomagokat. Ezen túlmenően a címzett által át nem vett csomagokat is ide szállítjuk vissza. Kérjük, partneri fiókjukban ellenőrizzék ezt a beállítást (Beállítások menüpontban görgessenek le a Visszakézbesítési automata opcióhoz)!
Mit kell tennie a vásárlónak? Milyen információt adjon át?
Vásárlója egy egyszerű FOXPOST regisztrációt követően a saját FOXPOST profiljába belépve tudja kezdeményezni a visszaküldés folyamatát.
-
Lépjen be FOXPOST fiókjába
-
Keresse meg a visszaküldendő csomagot
A 'Bejövő csomagjaim' menüpontban listázva látja a korábbi rendeléseit, az összes bejövő csomagját. Itt válassza ki azt a csomagot, amelyet szeretne visszaküldeni.
FONTOS: A csomag csak akkor jelenik meg, ha ugyanazzal az e-mail címmel és telefonszámmal vásárolt a webshopban, mint amivel regisztrált a FOXPOST fiókjába. -
Kezdeményezze a visszaküldést
Kattintson a VISSZAKÜLDÖM gombra, hogy elindítsa a folyamatot. -
Adja meg a csomagadatait
- Válassza ki a megfelelő csomagméretet.
- Írja be a rendelésazonosítót vagy referenciakódot, hogy Ön könnyen be tudja azonosítani a visszaküldött terméket.
-
Kész!
A rendszer generál egy visszaküldési kódot, amellyel bármely FOXPOST A-BOX és Z-BOX automatából bármikor könnyedén feladhatja a csomagot. Nincs szüksége papírra vagy nyomtatóra, minden elektronikus úton történik.
Amennyiben a visszaküldés díja Önt terheli, kérjük, ne felejtse el rendezni az összeget a feladás előtt. A visszaküldés díját a FOXPOST A-BOX automaták esetében a megszokott módon bankkártyával tudja fizetni, FOXPOST Z-BOX automaták esetén a foxpost.hu fiókjában a feladás előtt. Ezt egyszerűen megteheti a "Kimenő csomagjaim" menüpontban, az adott csomagot kiválasztva, majd a "Zárolás" gombra kattintva. Ezt követően egy összegző oldalon ellenőrizze a csomagadatait és amennyiben mindent rendben talált, indítsa el a zárolást, amit a Simple Pay rendszerén keresztül tud véglegesíteni.
A visszaküldés díja amennyiben a vásárlót terheli csomagmérettől függetlenül garantáltan 990 Ft.
A többi már a mi dolgunk.