Csomagkövetés
Írd be az e-mailben érkezett csomagazonosító számod, mi pedig megmutatjuk, merre jár!
Ha automatába adtad fel, a CLFOX betűkkel kezdődő csomagazonosítót írd ide! Vagy ha házhoz szállítást választottad, az 66639-cel kezdődő számsor a csomagazonosítód.

Csomagátvétel A-BOX csomagautomatából

5 napig őrizzük küldeményed. Ha munkaszüneti- vagy ünnepnap beleesik ebbe az időszakba, akkor automatikusan hosszabbítjuk az átvételi határidőt. Vedd át a csomagod, amikor Neked a legkényelmesebb!

Csomagátvétel Z-BOX csomagautomatából

A megújult Z-BOXok ezentúl a FoxPost hálózatában érhetőek el. Csomagot adnál fel vagy vennél át? Tájékozódj megújult működésük részleteiről.




Csomagátvétel

5 naptári napig őrizzük csomagodat az automatáinkban. Az 5 napos időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak.

Felhívjuk figyelmedet, hogy a beltéri automaták esetében a munkaszüneti napot nem számoljuk bele a tartási időbe, kültéri automaták esetében viszont beleszámítjuk. Az átvételi határidő óra-perc pontossággal a csomag érkezéséről szóló sms vagy Viber üzenet és e-mail értesítésben található. Futárunk ezen időpont után kiveszi a csomagot az automatából és a mindenkor érvényes ÁSZF-ünk alapján újbóli kiszállításra nincs lehetőség, így a címzett által át nem vett csomagot automatikusan visszaküldjük a feladónak, ezért fontos, hogy az értesítésben szereplő időpontig átvedd a csomagot.

Magánszemély által történő feladás esetén az átvételi határidő lejárata után visszavisszük a raktárunkba. A mindenkor érvényes ÁSZF-ünk alapján újbóli kiszállításra nincs lehetőség, az át nem vett csomagot automatikusan visszaszállítjuk a feladónak. Ha továbbiakban ezzel a csomaggal kapcsolatban kérdésed van, kérünk, vedd fel a kapcsolatot a feladóval.

Üzleti partner feladása esetén sem tudjuk újból kiszállítani a csomagot a címzett részére, az automatikusan a feladó részére visszaszállításra kerül. Ebben az esetben a címzettnek fel kell venni a kapcsolatot azzal a céggel, ahonnan a terméket megrendelte.

FOXPOST A-BOX esetén: 
 

Amint megérkezik csomag az általa választott FOXPOST A-BOX-ba, értesítést küldünk e-mailben, és elsősorban Viberen vagy SMS-ben. Abban az esetben, ha a telefonszámhoz nem tartozik Viber-fiók vagy a Viber-fiók esetén az értesítések fogadása ki van kapcsolva, SMS-ben fogjuk értesíteni. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általa ismert kóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját.

Utánvét esetén kizárólag kártyával fizethet a FOXPOST A-BOX-oknál a bankkártya terminálon keresztül. 

 

FOXPOST Z-BOX esetén: 
 
Ahogy megérkezik szintén értesítjük a címzettet a fentiekhez hasonló módon. A csomag átvételéhez egyszerűen írja be az átvételi értesítőben kapott 6 számjegyű kódot nyitókódot a FOXPOST Z-BOX kezelőpaneljén.   

Utánvétes csomag esetén fizessen az értesítőben található fizetési linken keresztül – így tudja átvenni a küldeményed. A fizetési linket már előzetesen megkapja a „Csomagod már raktárunkban van” tárgyú e-mailben, így akár még a kézbesítés előtt rendezheti az utánvét díját és amint a csomag elhelyezésre került a célautomatában, azonnal át tudja venni. Amennyiben a fizetést később szeretné elintézni, erre is van lehetőség – a „Csomagod megérkezett” tárgyú e-mailben szintén megtalálja a fizetési linket. A csomag betöltéséről küldünk a címzettnek értesítést, de fontos, hogy ez nem tartalmazza a nyitókódot. A nyitókódot csak sikeres fizetés esetén küldjük el, e-mailben, elsődlegesen Viberen vagy SMS-ben.

 

Házhoz szállítás esetén:


Házhoz szállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt. 
A kiszállítást megelőzően sms-ben és e-mailben értesítést küldünk a futár érkezési időpontjáról. A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését egymást követő munkanapokon
Az e-mailben található webes elérési helyen módosítani lehet a kiszállítás napját és a kiszállítási címet is. Amennyiben ezzel a lehetőséggel élsz, a két kiszálítási kísérlet közül egyet felhasználtál.

A nyitókód ismeretében bárki átveheti a csomagot az automatából.

Házhoz szállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.

A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését egymást követő munkanapokon. Amennyiben a csomagot nem veszi át a címzett, akkor visszaérkezik központi raktárunkba. A mindenkor érvényes ÁSZF-ünk alapján újbóli kiszállításra nincs lehetőség, a címzett által át nem vett csomagot automatikusan visszaküldjük a feladó részére, amelynek költsége 1699 Ft.

Sikertelen kézbesítés esetén e-mail és sms útján küldünk értesítést a kézbesítés eredménytelenségéről, majd a futár még egy alkalommal megkísérli a csomag kézbesítését. A futár elérhetősége a csomag érkezéséről szóló e-mail és sms értesítésben megtalálható, így szükség esetén a címzett egyeztethet vele a kézbesítés időpontjáról.

Vásárláskor válaszd ki a lakhelyedhez legközelebb eső FOXPOST automatát és add meg mobiltelefonszámodat. Miután futárunk átvette a csomagot a webshoptól, akár egy munkanapon belül kiszállítja a választott célautomatába. Ha a csomagod megérkezett az átvételi pontra, elsődelegesen Viber vagy SMS üzenetben, valamint e-mailben értesítünk. Az üzenetben találsz egy nyitókódot. Fontos: Ne töröld az SMS-t vagy Viber üzenetet, mert szükséged lehet rá, ha vissza szeretnéd küldeni a csomagot.

Látogass el az automatához, add meg az nyitókódodat és nyisd ki a rekeszedet: a csomag tartalmáról csak neked van tudomásod, így a folyamat nemcsak villámgyors, de rendkívül diszkrét is.

Ha már fizettél online, kész is vagy. Ha még nem fizettél, nincs ok az aggodalomra: a FOXPOST A-BOX automatánál használd az automatán található bankkárytaterminált. Ha csomagodat FOXPOST Z-BOX automatába kérted utánvétes csomagod, fizess az értesítőben található fizetési linken keresztül – így tudod átvenni a küldeményed. 

Az automatában az érkezéstől számított 5 napig őrizzük a csomagod.

FOXPOST A-BOX esetén:

A kiszállított csomagot kizárólag bankkártyával tudod kifizetni az átvételkor a bankkártyaterminál segítségével

 

FOXPOST Z-BOX esetén:

Fizess az értesítőben található fizetési linken keresztül – így tudod átvenni a küldeményed.  A fizetési linket már előzetesen megkapod a „Csomagod már raktárunkban van” tárgyú e-mailben, így akár még a kézbesítés előtt rendezheted az utánvét díját és amint a csomagod elhelyezésre került a célautomatában, azonnal át tudod venni. 
Amennyiben a fizetést később szeretnéd elintézni, erre is van lehetőség – a „Csomagod megérkezett” tárgyú e-mailben szintén megtalálod a fizetési linket.Kattints az értesítőben található fizetési linkre, majd csomagod beazonosításához add meg csomagod azonosító számát és az értesítőben található 6 számjegyű hitelesítő kódot. Ha az utánvét összegét már korábban kiegyenlítetted, úgy a csomagátvételhez az ebben értesítőben elhelyezett fizetési linkkel nincs további teendőd. 

A csomag betöltéséről küldünk neked értesítést, de fontos, hogy ez nem tartalmazza a nyitókódot. A nyitókódot csak sikeres fizetés esetén küldjük el, e-mailben, elsődlegesen Viberen vagy SMS-ben. 

 

Házhoz szállítás esetén:

Házhoz szállításos csomag esetében a futárnál készpénzben vagy bankkártyával tudsz fizetni.

Kérünk, ebben az esetben készíts fényképet a csomagolásról, a csomag külső és belső állapotáról (a belső térkitöltő, térelválasztó anyagokról is) és a sérült termékről. Ezután kérünk, hogy töltsd ki a weboldalunkon található bejelentési űrlapot. Az űrlaphoz kérjük, csatold a sérülésről készített képeket. Ez alapján fogjuk a bejelentésedet kivizsgálni, amelyről 30 napon belül tájékoztatunk.

A csomagok tartási ideje 2024. december 9-től 5 naptári nap, tartási idő hosszabbítás kérést nem tudunk teljesíteni. Csúcsszezonban megnövekszik a csomagküldések száma, szeretnénk, hogy továbbra is mindenki időben megkapja a küldeményét. Automata meghibásodás esetén a csomagok tartási idejét automatikusan meghosszabbítjuk, erről minden esetben SMS-ben tájékoztatjuk ügyfeleinket.


Maradt még kérdésed?

Összegyűjtöttük Neked a gyakori kérdéseket és válaszokat, hogy pillanatok alatt megtaláld, amit keresel. Amennyiben nem szerepel a listán a kérdésed, ügyfélszolgálatunk örömmel segít!