Csomagkövetés
Írd be az emailben érkezett csomagszámod, mi pedig megmutatjuk, merre jár!
Ha automatába adtad fel, a CLFOX betűkkel kezdődő csomagazonosítót írd ide. Vagy ha házhozszállítást választottad, az 50139-el kezdődő számsor a csomagazonosítód.
Csomagátvétel csomagautomatából

Csomagátvétel csomagautomatából

3 napig őrizzük küldeményed. Ha munkaszüneti- vagy ünnepnap beleesik ebbe az időszakba, akkor automatikusan hosszabbítjuk az átvételi határidőt. Vedd át a csomagod, amikor Neked a legkényelmesebb!

Csomagátvétel házhozszállítással

Csomagátvétel házhozszállítással
Nem kell egész nap készenlétben lenned, 2 órás időintervallumban kézbesítjük a házhoz rendelt csomagokat. A küldemény érkezéséről SMS-ben és emailben értesítünk, amely tartalmazza a futár telefonszámát és az utánvétel összegét is.

Csomagátvétel

3 naptári napig őrizzük csomagodat az automatáinkban. A 3 napos időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak. Az átvételi határidő óra-perc pontossággal a csomag érkezéséről szóló sms vagy Viber üzenet és e-mail értesítésben található. Futárunk ezen időpont után kiveszi a csomagot az automatából, ezért fontos, hogy az értesítésben szereplő időpontig átvedd a csomagot. Ha az átvételi időszakban munkaszüneti- vagy ünnepnap van (a hétvégi napok ide nem értendőek), abban az esetben automatikusan meghosszabbítjuk az átvételi időt.

Magánszemély által történő feladás esetén az átvételi határidő lejárata után visszavisszük a raktárunkba, ahol 5 munkanapig tároljuk. Ez idő alatt a címzett és feladó is kérhet újraküldést, melynek a díja 1299 Ft.  Az újraküldést telefonos Ügyfélszolgálatunknál lehet kérni, a 061-999-0369-es telefonszámon. Az ismételt kézbesítés költségét a címzett az automatánál tudja rendezni bankkártyával. Ha nem kérsz újraküldést, a csomagodat visszaküldjük a feladónak 550 Ft ellenében.

Üzleti partner feladása esetén nem tudjuk újból kiszállítani a csomagot a címzett részére, az automatikusan a feladó részére visszaszállításra kerül. Ebben az esetben a címzettnek fel kell venni a kapcsolatot azzal a céggel, ahonnan a terméket megrendelte.

Ha a csomag megérkezett az átvételi pontra, Viber üzenetben vagy SMS-ben értesítjük a címzettet. Abban az esetben, ha a telefonszámhoz nem tartozik Viber-fiók vagy a Viber-fiók esetén az értesítések fogadása ki van kapcsolva, SMS-ben fogunk küldeni értesítést. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általa ismert kóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját.
Házhoz szállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt. 
A kiszállítást megelőzően sms-ben és e-mailben értesítést küldünk a futár érkezési időpontjáról. A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését egymást követő munkanapokon
Az e-mailben található webes elérési helyen módosítani lehet a kiszállítás napját és a kiszállítási címet is. Amennyiben ezzel a lehetőséggel élsz, a két kiszálítási kísérlet közül egyet felhasználtál.

.

A nyitókód ismeretében bárki átveheti a csomagot az automatából. Házhoz szállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.

A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését egymást követő munkanapokon. Amennyiben a csomagot nem veszi át a címzett akkor visszaérkezik központi raktárunkba, ahonnan a feladó részére küldjük vissza a feladási pontra melynek költsége 550Ft.

Sikertelen kézbesítés esetén e-mail és sms útján küldünk értesítést a kézbesítés eredménytelenségéről, majd a futár még egy alkalommal megkísérli a csomag kézbesítését. A futár elérhetősége a csomag érkezéséről szóló e-mail és sms értesítésben megtalálható, így szükség esetén a címzett egyeztethet vele a kézbesítés időpontjáról.

Vásárláskor válaszd ki a lakhelyedhez legközelebb eső FOXPOST automatát és add meg mobiltelefonszámodat. Miután futárunk átvette a csomagot a webshoptól, akár két munkanapon belül kiszállítja a választott célautomatába. Ha a csomagod megérkezett az átvételi pontra, SMS-ben vagy Viber üzenetben értesítünk. Az üzenetben találsz egy nyitókódot.

Fontos: Ne töröld az SMS-t vagy Viber üzenetet, mert szükséged lehet rá, ha vissza szeretnéd küldeni a csomagot.

Látogass el az automatához, add meg az nyitókódodat és nyisd ki a rekeszedet: a csomag tartalmáról csak neked van tudomásod, így a folyamat nemcsak villámgyors, de rendkívül diszkrét is. Ha már fizettél online, kész is vagy. Ha még nem fizettél, nincs ok az aggodalomra: az automatánál a webshopokhoz hasonlóan lehetőséged van használni a bankkártyádat. Az automatában az érkezéstől számított 3 napig őrizzük a csomagod.

Az automatába kiszállított csomagot kizárólag bankkártyával tudod kifizetni az átvételkor.

Házhoz szállításos csomag esetében a futárnál készpénzben vagy bankkártyával tudsz fizetni.

Kérünk, ebben az esetben készíts fényképet a csomagolásról, a csomag külső és belső állapotáról (a belső térkitöltő, térelválasztó anyagokról is) és a sérült termékről. Ezután kérünk, hogy töltsd ki a weboldalunkon található bejelentési űrlapot. Az űrlaphoz kérjük, csatold a sérülésről készített képeket. Ez alapján fogjuk a bejelentésedet kivizsgálni, amelyről 30 napon belül tájékoztatunk.


Maradt még kérdésed?

Összegyűjtöttük Neked a gyakori kérdéseket és válaszokat, hogy pillanatok alatt megtaláld, amit keresel. Amennyiben nem szerepel a listán a kérdésed, ügyfélszolgálatunk örömmel segít!