Külföldről érkezett csomagod

Üzenetet kaptam a FOXPOST-tól, hogy külföldi csomagom érkezett. 

Gondold végig, rendeltél-e mostanában külföldről (elsősorban Kínából) terméket!

TEMU WEBÁRUHÁZBÓL RENDELT CSOMAGOK

Kérjük tehát, ha olyan SMS vagy Viber értesítést kaptál, hogy FOXPOST csomagod érkezett egy megnevezett csomagautomatánkba, és az üzenetben (csomagautomata) nyitókódot is kaptál, de nem rendeltél semmit FOXPOST-tal, akkor gondold végig, hogy vársz-e külföldi csomagot! S ha igen, mindenképp keresd fel az automatát és vedd át a küldeményt. Amennyiben nem veszed át a csomagod a legkevesebb 4 napos tartási időn belül, úgy azt minden esetben vissza kell küldenünk a feladónak, így nem lesz lehetőséged újra kézbesítést kérni.  

Ne aggódj, a csomagautomatánál egyszerűen bankkártyával fizethetsz. 

Szóval ne várj a futárra, vedd át megrendelésedet FOXPOST csomagautomatánkból!  

 

Miért nem értesített e-mailben a FOXPOST?  

Csak a telefonszámodat kaptuk meg a rendelésedhez külföldi partnerünktől, így nem tudunk csomagod érkezéséről e-mailben értesíteni Téged. 

 

Hogy került a csomagom a FOXPOST-hoz? 

Amikor megrendelsz egy terméket az online térben, külföldről, és szállítást választasz, akkor a feladó valójában arra szerződik, hogy eljuttassa Neked a csomagot. A szállítási folyamatot ugyanis olyan cégek között megkötött, határokon átívelő szállítmányozási szerződések szabályozzák, amelyekkel akár sem a feladó, sem a címzett nem áll közvetlen üzleti viszonyban. Mi történik ilyenkor?   

Az eladó feladja a terméket a helyi szolgáltatónál, onnan egy nemzetközi szállítmányozási céghez, majd esetleg egy további európai országban egy újabb céghez kerül, de végül egy magyarországi logisztikai szolgáltatóhoz. Így kerülnek adott szerződések alapján a FOXPOST-hoz a távolról rendelt csomagok.  

 

Hogyan vehetem át csomagomat FOXPOST csomagautomatából? 

A csomagátvétel lépéseiről oldalunkon itt kaphatsz további információkat:

HOGYAN VEDD ÁT CSOMAGOD?