Vissza
Blog

Minden, ami fontos az átirányításról


Ha csomagot vársz vagy épp te adsz fel, jó, ha tudod az alábbiakat.

Magánszemélyek csomagküldése esetén, ha olyan csomagautomatába érkezne a csomag, ami nagyon népszerű és ezért telített az adott időpontban, átirányítjuk a küldeményt egy másik közeli automatába.

  • A csomag címzettje e-mailben értesítést kap, hogy átirányítjuk a küldeményt egy másik közeli automatába, hogy hamar átvehesse. A csomag címzettje rendelkezhet róla, hogy él-e ezzel a lehetőséggel.
  • Ha elfogadja a címzett az átirányítást, a feladó is látni fogja a FOXPOST profiljában. A „csomagjaim” fül alatt a csomaghoz tartozó átvételi pontnál egy kis „i” ikon jelzi az új információt, hogy az eredeti célautomata telítettsége miatt egy másik közeli automatába irányítottuk át a csomagot, hogy a címzett minél hamarabb átvehesse.

Az átirányítással egy célunk van: hogy biztosítsuk a gyors kiszállítást, és hogy Ti is mielőbb átvehessétek, amit rendeltetek, anélkül, hogy futárra várnátok.