Vissza
Blog

Kimutatás szerint is elégedettek a FOXPOST ügyfelek


Szolgáltatásunk és a mögötte lévő technológiák folyamatos fejlesztésével kapcsolatos felhasználói visszajelzéseket hónapról hónapra vizsgáljuk, amelyek alapján azon dolgozunk, hogy a legjobbat és a legjobb módon nyújtsuk felhasználóinknak.

Ügyfélelégedettségi felmérésünk is jól bizonyítja, hogy elégedett ügyfeleknek szállítunk. Felhasználóink szívesen jeleznek vissza szolgáltatásunkkal kapcsolatban, hiszen a felmérést kitöltők száma igen kimagasló, a korábbi mértékhez képest szeptember és október folyamán először megtízszereződött, majd még az is duplázódni tudott, több mint 20 000 kitöltésre.

Az így mért FOXPOST ügyféltámogatottsági érték (NPS, Net PromoterScore) kiemelkedően magas, az elmúlt hónapban ez 9,5 volt, amely azt jelenti, hogy felhasználóink 85,7%-a másnak is ajánlaná szolgáltatásunkat. A felmérést havonta a GKI Digital készíti.

A Net Promoter Score az általános vásárlói élmény minőségét árulja el. A következő egyszerű kérdés az alapja: Mennyire valószínű, hogy ajánlanák a céget barátaiknak, kollégáiknak? Az ügyfelek egy 0-tól 10-ig terjedő skálán pontozhatnak, ahol a 0 jelenti, ha a válaszadó egyáltalán nem ajánlaná, a 10 pedig, ha valaki kimondottan ajánlaná. Ezáltal a feltett kérdés a felhasználót tulajdonképpen arra szteti, hogy értékelje a FOXPOST-tal kapcsolatos tapasztalatait.

Támogatóknak azok számítanak, akik 9 vagy 10 pontot adnak. Akik ilyen magas pontszámot adnak, annyira elégedettek, hogy családjuknak, kollégáiknak, barátaiknak is beszélnek rólunk. A 7 és 8 pontot adókat passzívoknak tekinti a kutatás, hiszen ők ugyan elégedettek, de nem valószínű, hogy másnak is mesélnek rólunk. Kritikusoknak nevezi a szakirodalom azokat, akik 0 és 6 közötti pontszámot adnak a feltett kérdésre.

Néhány konkrét adat:

Az októberi kérdőívet kitöltők 57%-a nő és 43%-a férfi.

Életkor tekintetében széles skálán mozognak felhasználóink, 31%-uk 40-49 év közötti, 23%-uk 30-39 éves, 18%-uk 50-59 év közötti, 14%-uk pedig 60 év feletti.

Lakóhely szerinti bontást nézve elmondható, hogy a szolgáltatásunkat használó válaszadók többnyire megyei jogú városokban, a fővárosban és egyéb városokban laknak.

A kérdőívet kitöltők 79%-ának nem volt olyan nehézsége, amely miatt szükséges lett volna felvenni a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.

Az NPS-t úgy kapjuk meg, ha a támogatók százalékos összegéből kivonjuk a kritikusok százalékát.

Mivel felhasználóink átlagosan 9,5-ös pontszámmal válaszolnak erre a kérdésre, ezért promótereknek számítanak, hűségesek és lelkesek.

Köszönjük lelkesedéseteket, és hogy ajánlotok minket!