Vissza
Blog

Nagy felhasználói elégedettség mellett döntöttünk rekordokat


Felhasználóink elégedettsége a legfontosabb cél számunkra, ezért a visszajelzések vizsgálata kiemelt figyelmet kap a FOXPOST-nál.

A decemberi hónap sok szempontból is kiemelkedő volt. A tavalyi decemberi csomagmennyiség dupláját, közel 500.000 csomagot szállítottuk ki, az évet 160 automatával kezdtük és decemberre ez a szám meghaladta már a 350-et, végül ügyfélelégedettségi felmérésünk kitöltőinek száma is még tovább növekedett.

Felhasználóink szívesen mondják el, mennyire elégedettek szolgáltatásunkkal. A kitöltők száma az elmúlt négy hónapban harmincszorosára (!) nőtt, több mint 32.000 kitöltésre.

A FOXPOST ügyféltámogatottsági értéke az elmúlt fél évben 9-es érték felettidecemberben ez 9,3 volt, amely azt jelenti, hogy a kitöltők 81,3%-a másnak is ajánlaná szolgáltatásunkat. A felmérést havonta a GKI Digital készíti.

Néhány konkrét adat:

A decemberi kérdőívet kitöltők 60%-a nő és 40%-a férfi.

Életkor tekintetében széles skálán mozognak felhasználóink, 33%-uk 40-49 év közötti, 23%-uk 30-39 éves, 18%-uk 50-59 év közötti, 12%-uk pedig 60 év feletti.

Lakóhely szerinti bontást nézve elmondható, hogy a szolgáltatásunkat használó válaszadók többnyire megyei jogú városokban, a fővárosban és egyéb városokban laknak.

A kérdőívet kitöltők 22%-a szólította meg Ügyfélszolgálatunkat.

(Az NPS értéket úgy kapjuk meg, ha a támogatók százalékos összegéből kivonjuk a kritikusok százalékát.)

Mivel a felhasználóinktól kapott értékelés átlagosan 9,3, ez azt jelenti, hogy promóterek, hűségesek és lelkesek.

Bízunk benne, hogy az Önök belénk vetett bizalmát ezek a számok is tovább erősítik!