Így reagáltak az online használtcikk-kereskedések a kijárási korlátozásra
A Jófogás forgalma március 13-ig átlagos volt, a vészhelyzet kihirdetésekor azonban megváltoztak az erőviszonyok: hirtelen 20 százalékot esett a portál látogatottsága és a hirdetésfeladási számok is.
– Eddig március 18. volt a mélypont, de az is nagyon messze volt a milánói vagy a barcelonai testvér vállalataink által tapasztaltaktól. Azóta viszont lassanként visszatér a vásárlási kedv. Kúszik felfele a Jófogás forgalma és bár még nem értük el a 13-át megelőző szintet, trendszerű visszaeséstől jelenleg nem tartok – mondja Palocsay Géza, a Jófogást is működtető Adevinta Classified Media Hungary Kft. ügyvezető igazgatója. Azt mondja, igyekeznek folyamatosan felhívni a portált használó magánszemélyek figyelmét a biztonságos eladásra, vásárlásra és kézbesítési lehetőségekre. Ezen kívül különböző kedvezményekkel, új csomagokkal is segítik a felhasználóikat...
Forrás: piacesprofit.hu