Vissza
Blog

FOXRETURN: a FOXPOST visszáru szolgáltatása


Építse vásárlói bizalmát a kockázatmentes vásárlás élményével! A FOXRETURN használatával vásárlói csomagautomata-hálózatunk segítségével az ország bármely FOXPOST automatáján keresztül, néhány kattintással, címkenyomtatás és futárral való egyeztetés nélkül visszaküldhetik megrendeléseiket.

Webshopja a FOXRETURN segítségével már nem csak a FOXPOST csomagautomatába kézbesített csomagokat tudja általunk visszakézbesítésre fogadni, hanem ha webshopjában más kiszállító is választható, az általuk kiszállított csomagokat is vissza lehet küldeni FOXPOST-tal.

A FOXRETURN esetében eldönthetik, hogy az ügyfelük, azaz a visszaküldő, vagy Önök fizetik a visszáru szolgáltatás díját.

Vásárlója egy egyszerű FOXPOST regisztrációt követően a saját FOXPOST profiljába belépve kiválasztja, hogy milyen módon és kitől rendelte a csomagot, mi pedig a csomag feladásához létrehozunk neki egy feladási kódot. Mindehhez nincs szüksége papírra vagy nyomtatóra, nincs szükség címke nyomtatására, mindez digitális.

Ezután a legközelebbi csomagautomatánknál a kapott kód segítségével feladhatja a csomagot. A többi már a mi dolgunk. A csomagot a már ismert FOXPOST folyamattal szállítjuk vissza a webshopnak.

További információt talál FOXRETURN szolgáltatásunkról oldalunkon az alábbi gombra kattintva.

ELOLVASOM, MIT KELL TUDNIA EGY WEBSHOPNAK!

Vegye igénybe szolgáltatásunkat és igazítsa saját üzletpolitikájához a visszáruküldést, mint a legnagyobbak.

Hogyan igényelheti visszáru szolgáltatásunkat?

Alapbeállításunk, hogy a visszaküldő fél (az Ön vásárlója) fizeti a visszakézbesítés díját. Amennyiben Ön szeretné átvállalni ügyfelétől a visszaküldés költségét, kérjük, jelezze. Döntse el, hogy az ügyfele vagy a webshop fizeti a visszáru szolgáltatás díját, majd küldjön egy e-mailt sales csapatunknak a sales@foxpost.hu e-mail címre, a tárgy mezőbe pedig írja, hogy „XRE”.