Bejelentési űrlapok

Kérjük, kizárólag abban az esetben töltsd ki, amennyiben honlapunkon az ÜZLETI ÜGYFÉLSZOLGÁLAT menü pontban található FIZETÉSSEL KAPCSOLATOS TUDNIVALÓK részt elolvastad.

Kérjük, kizárólag abban az esetben töltsd ki, amennyiben a csomag átvételét követő 3 munkanap elteltével nem érkezett meg az utánvét összege.

Kérjük írd meg, miért téves az összeg és mikor került levonásra. Ha van rá mód, kérjük csatold a téves levonást igazoló dokumentumokat. (banki kivonat stb.). Az ügyet mindenképpen 30 napon belül kivizsgáljuk, de kapacitásainkhoz mérten igyekszünk hamarabb.

Ha egy automatába befért csomagod, nem jelenti azt, hogy ÁSZF-ünkben feltüntetett méreteknek megfelelő. Kérjük, kizárólag abban az esetben töltsd ki űrlapunkat, amennyiben honlapunkon valamint Általános Szerződési Feltételeinkben rögzített csomag méreteknek megfelelő feladott küldeményed. Négy automata gyártóval dolgozunk, így minden automata legkisebb rekeszmérete szerepel a weboldalunkon, csak ezekre a méretekre vállaljuk csomagod szállítását a címzett részére.

Kérjük, kizárólag abban az esetben töltsd ki űrlapunkat, amennyiben csomagod 25kg-nál kevesebb súllyal rendelkezik, és társaságunk túlsúlyra hivatkozva megtagadta a küldemény kiszállítását.

 

 

Ez az űrlap magánszemély ügyfeleink részére használható, mobil applikációnkat üzleti ügyfeleink nem tudják igénybe venni. Kérjük, amennyiben az applikáció használata során fizetéssel kapcsolatos problémád adódott, kérjük TÉVES DÍJLEVONÁS MIATTI ÉSZREVÉTEL/PANASZ kategóriánkat válaszd ki.

 

Az ügyet mindenképpen 30 napon belül kivizsgáljuk, de kapacitásainkhoz mérten igyekszünk hamarabb.

 

A küldemény feladásától számítva 15 nap türelmi idő áll rendelkezésünkre a küldemény beazonosítására. Amennyiben ez sikeres, a küldeményt kézbesítjük a címzettnek. Amennyiben a keresés nem jár sikerrel, a csomag eltűntnek nyilvánítható és arra elvesztési jogcímen kárigény indítható el. Az ügyet mindenképpen 30 napon belül kivizsgálni, de kapacitásainkhoz mérten igyekszünk hamarabb.

 

Ha magánszemélyként regisztráltál, akkor a FOXPOST felhasználói profilodba történő belépést követően tudod az adataidat módosítani, kivéve az e-mail címet. Amennyiben e-mail címedet szeretnéd módosítani, meg kell szüntetned regisztrációdat a beállítások menüpontot kiválasztva, az oldal alján található Profil törlése lehetőség kiválasztásával. Ezután az új regisztráció létrehozásakor tudod megadni az új e-mail címedet.
Ha üzleti partnerként regisztrált, akkor a FOXPOST felhasználói profiljába történő belépést követően tudja az adataidat módosítani, kivéve az e-mail címet és az adószámot. Minden egyéb módosítással kapcsolatos igényét akkor tudjuk teljesíteni, amennyiben a kérését a regisztráció során rögzített e-mail címről küldi el nekünk. Ebben az esetben, illetve ha a FOXPOST felhasználói profilját szeretné töröltetni, töltse ki űrlapunkat.

 

Egyedi ajánlatkérés esetén az alábbi űrlap segítségével vegye fel a kapcsolatot üzletkötőnkkel.

 

Köszönjük, hogy FOXPOST csomagautomatának biztosítanál telepítési, így megjelenési lehetőséget. Az alábbi űrlap kitöltésével add meg az ingatlan részletes adatait. A kitöltést követően csak abban az esetben keresünk fel, amennyiben az ajánlott területet alkalmasnak találjuk csomagautomata telepítésére. Megértésedet és türelmedet köszönjük!