Hogyan használd a FOXPOST rendszerén belül található különböző automatákat?

Kedvenc webshopodból már 3500 automatába rendelhetsz a FOXPOST rendszerén keresztül és mostantól már nemcsak csomagátvételre, hanem feladásra is van lehetőség.

Felhívjuk figyelmedet, hogy hálózatunkban több típusú automatát üzemeltetünk, amelyek eltérő funkciókkal rendelkeznek. Az alábbiakban megtalálod, melyik automatánál hogyan tudsz csomagot feladni vagy átvenni, és milyen fizetési módok érhetők el.

 

FOXPOST automaták - A-BOX

 

 

A FOXPOST A-BOX-oknál továbbra is minden szolgáltatás a megszokott módon működik – csomagküldés, átvétel és visszaküldés esetén is ugyanazt a jól ismert folyamatot követheted.

 

Csomagküldés

A FOXPOST A-BOX-oknál már regisztráció nélkül is könnyedén feladhatod a csomagod.
Ha pedig regisztrálsz, még több kedvezmény és extra kényelmi funkció vár rád!

Akkor használod, amikor Neked a legkényelmesebb, már másnap a címzettnél lehet, és még fenntartható is.

A folyamat egyszerű:

  • Regisztrált felhasználóként bejelentkezés után kattints az „Új csomag feladása” opcióra, és töltsd ki a címzett adatait. Ezután kapsz egy feladási kódot.
    A hozzád legközelebbi FOXPOST A-BOX-nál válaszd a „Csomagküldés – Feladási kóddal” lehetőséget, add meg a kódot, majd fizesd ki a feladás díját az automatán található bankkártyaterminálon. Ezután csak helyezd be a csomagot – a többit már a futárunk intézi, és eljuttatja a megadott automatába.
  • Regisztráció nélkül az automatáink kijelzőjén lépésről-lépésre jelennek meg az utasítások, melyek a csomagod feladásához szükségesek. Csak kövesd a lépéseket és 2 percen belül kész vagy!

TOVÁBBI RÉSZLETEKET ITT TALÁLSZ!

Csomagátvétel

 

Amint megérkezik csomagod az általad választott FOXPOST A-BOX-ba, értesítést küldünk – elsősorban Viberen vagy SMS-ben, valamint e-mailben. Az üzenetben megtalálod az egyedi átvételi kódot, amellyel könnyedén átveheted a küldeményed.

A csomagodat 5 napig őrizzük az automatában. Ha ebbe az időintervallumba munkaszüneti- vagy ünnepnap beleesik, úgy az átvételi határidőt automatikusan meghosszabbítjuk. Így akkor veheted át a csomagod, amikor számodra a legkényelmesebb!

Utánvét esetén kizárólag kártyával fizethetsz a FOXPOST A-BOX-oknál a bankkártya terminálon keresztül.

TOVÁBBI RÉSZLETEKET ITT TALÁLSZ!

Visszaküldés

Nem tetszik a megvásárolt termék, vagy csak valamiért meggondoltad magad? A döntés a Te kezedben van!  Webshopból automatáinkba, vagy más kiszállítási móddal rendelt termékeidet egyszerűen visszaküldheted. Nézd meg, hogyan küldhetsz vissza FOXPOST A-BOX-on keresztül.

VIDEÓK MELLETT TOVÁBBI INFORMÁCIÓT ITT TALÁLSZ!

 

 

Megújult FOXPOST Z-BOX

A megújult Z-BOX-ok mostantól a FOXPOST rendszerében működnek, így Packeta applikációval már nem használhatók.
Fontos, hogy ez kizárólag a FOXPOST Z-BOX automatákra vonatkozik – a Packeta Z-BOX automatáknál a csomagküldéshez, -fogadáshoz és az utánvét kezeléséhez továbbra is használd a Packeta alkalmazást.

 

Csomagküldés

A FOXPOST Z-BOX-okon keresztül a csomagfeladás kizárólag a foxpost.hu-n keresztül regisztrált felhasználók számára érhető el. Még nem regisztráltál a FOXPOST-nál? Kattints a lenti gombra!

 

REGISZTRÁCIÓ MAGÁNSZEMÉLYKÉNT

Lépj be a fiókodba, majd kattints az „Új csomag feladása” lehetőségre, és add meg a címzett adatait. Ezután megkapod a feladáshoz szükséges kódot.

A csomagküldés díját a „Csomagjaim” menüpontban tudod kifizetni: keresd meg az adott csomagot, és kattints a „Zárolás” gombra. Ezt követően egy összegző oldalon ellenőrizd csomagod adatait. Amennyiben mindent rendben találtál, indítsd el a zárolást, amit a Simple Pay rendszerén keresztül tudsz véglegesíteni.

Figyelem: a zárolás során automatikusan az XL-es méretű csomag díja kerül levonásra. Amennyiben a végleges csomagméret kisebb, a különbözetet a rendszer automatikusan visszatéríti a feladás után, a ténylegesen használt rekesz alapján.

 

 

A sikeres zárolást követően menj el a számodra legkényelmesebb FOXPOST Z-BOX-hoz, az automata kezelőpaneljén add meg a feladási kódod és kövesd a kezelőpanel mellett található használati útmutatót.

 

 

Hibás csomagadat esetén vagy ha a zárolás során problémát tapasztalsz, kérjük, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz az info@foxpost.hu e-mail címen.

 

Csomagátvétel

A csomag átvételéhez egyszerűen írd be az átvételi értesítőben kapott nyitókódot a FOXPOST Z-BOX kezelőpaneljén.

Utánvétes csomag esetén fizess az értesítőben található fizetési linken keresztül – így tudod átvenni a küldeményed.

A fizetési linket már előzetesen megkapod a „Csomagod már raktárunkban van” tárgyú e-mailben, így akár még a kézbesítés előtt rendezheted az utánvét díját és amint a csomagod elhelyezésre került a célautomatában, azonnal át tudod venni.

Amennyiben a fizetést később szeretnéd elintézni, erre is van lehetőség – a „Csomagod megérkezett” tárgyú e-mailben szintén megtalálod a fizetési linket. Ha az utánvét összegét már korábban kiegyenlítetted, úgy a csomagátvételhez az ebben értesítőben elhelyezett fizetési linkkel nincs további teendőd.

Kattints az értesítőben található fizetési linkre, majd csomagod beazonosításához add meg csomagod azonosító számát és az értesítőben található 6 számjegyű hitelesítő kódot.

 

 

A következő oldalon tekintsd át a csomagod adatait. Ha minden adat megfelelő, indítsd el a fizetést, amelyet a Simple Pay rendszerén keresztül tudsz lebonyolítani.

 

 

Visszaküldés

Mégsem lett jó a ruha? Már megvette anyukád az órát, amit rendeltél neki? Semmi probléma, ha kockázat nélkül akarsz online vásárolt termékeket átvenni, válaszd a FOXPOST csomagautomata-hálózatát!

A FOXPOST Z-BOX-okon keresztüli visszaküldésre egy egyszerű FOXPOST regisztrációt követően van lehetőség.

Ha regisztrált felhasználó vagy, és a webshopos rendelés során ugyanazokat az adatokat adtad meg, mint amelyek a FOXPOST fiókodban szerepelnek, akkor a bejelentkezés után a „Visszaküldés” menüpontban válaszd a „FOXPOST csomagautomatába érkezett csomag visszaküldése” lehetőséget. Ezután add meg a csomag átvételéhez használt nyitókódot – ennek alapján generálunk számodra egy visszaküldési kódot, amellyel egyszerűen feladhatod a csomagot visszaküldésre. A részletekért a lenti gombra kattintva nézd meg, hogyan küldheted vissza csomagod!

Ha vásárlásod során eltérő adatokat rendeltél, mint a FOXPOST regisztrációs adataid, úgy a bejelentkezést követően válaszd a „Visszaküldés” menüponton belül az „Egyéb módon átvett csomag visszaküldése” opciót. Itt egy listából tudod kiválasztani, melyik webáruházból rendeltél. (Ha a keresett webáruházat nem találod a listában, nem tudod visszaküldési szolgáltatásunkat igénybe venni.) Amennyiben a listában megtalálod a keresett webshopot, automatikusan generálunk számodra egy visszaküldési kódot, amelynek segítségével elindíthatod a folyamatot. Ehhez kattints és nézd meg videónkat!

A visszaküldés díja kapcsán tájékozódj a webshop oldalán a visszaküldési feltételeknél. Amennyiben a webshop átvállalja a szolgáltatás költségét, akár 0 Ft is lehet.

Ha a visszaküldésnek van számodra költsége, azt a „Csomagjaim” menüpontban tudod kifizetni: keresd meg a visszaküldeni kívánt csomagot, és kattints a „Zárolás” gombra. Ezt követően egy összegző oldalon ellenőrizd visszaküldendő csomag adatait, és amennyiben mindent rendben találtál, indítsd el a zárolást, amit a Simple Pay rendszerén keresztül tudsz véglegesíteni.

Fontos: Egyes webshopok az általánostól eltérő módon biztosíthatják a visszaküldést, ezért mindig tájékozódj az adott webshop visszaküldésre vonatkozó szabályairól a kereskedő weboldalán vagy ügyfélszolgálatán.

 

Csomagátvétel Z-Pontokon

 

 

Fontos információ:
A FOXPOST rendszerében létrehozott csomagok esetében a Z-Pontokon kizárólag csomagátvételre van lehetőség, csomagfeladásra nem.

Z-Ponton keresztüli csomagfeladás csak a Packeta applikáción keresztül létrehozott csomagok esetében biztosított.

Amint megérkezett a csomagod az átvevőhelyre, csupán meg kell adnod a jelszót és már át is veheted a csomagodat. Bárkit elküldhetsz érte, nincs szükség a személyi igazolvány felmutatására (kivéve, ha a webáruház ezt kifejezetten kéri), elég, ha rendelkezik a jelszóval. 

Ha a csomag utánvétes, az utánvét összegét kiegyenlítheted készpénzben vagy bankkártyával is, függetlenül attól, hogy az adott átvevőhelyen van-e bankkártya terminál. Ha nincs terminál, de szeretnél értintésmentesen, bankkártyával fizetni, jelezd ezt az átvevőhely alkalmazottjának, aki egy ún. fizetési linket küld az okostelefonodra. Erre a linkre kattintva, ott helyben ki tudod fizetni az összeget.