Gyakran ismételt kérdések

FOXPOST és Packeta összeolvadás

A Packeta magyarországi hálózata is elérhetővé válik webáruházból rendelt csomagok átvételére a FOXPOST helyszínek mellett. Tehát minden olyan webáruházban, ahol korábban FOXPOST vagy Packeta szállítás elérhető volt, már mindkét szolgáltató összes végpontját lehet választani csomagátvételre.  

FOXPOST csomag Packeta helyszíneken történő feladása és fordítva, magánszemélyek közötti csomagfeladás esetén, még nem lehetséges Ez vonatkozik a Vinted, Jófogás, Vaterafutár felületén létrehozott csomagokra is.

A megújult FOXPOST Z-BOX-okon regisztrált FOXPOST felhasználók számára már elérhető a csomagfeladás, erről bővebben ITT tájékozódhatsz.

FONTOS: Ez kizárólag a foxpost.hu oldalon keresztül létrehozott csomagokra érvényes, Packeta applikációval létrehozott csomagok esetén a csomagküldéshez továbbra is keress fel egy Packeta Z-BOX-ot vagy Z-pontot.

Jelenleg erre még nincs lehetőség, azonban azon dolgozunk, hogy minél előbb lehessen külföldi Packeta átvételi pontra is FOXPOST csomagot küldeni. Felületeinken mindenkit időben tájékoztatni fogunk, amint elérhetővé válik ez a lehetőség. 

Amint megérkezett a csomagod az átvevőhelyre, csupán meg kell adnod a jelszót és már át is veheted a csomagodat. Bárkit elküldhetsz érte, nincs szükség a személyi igazolvány felmutatására (kivéve, ha a webáruház ezt kifejezetten kéri), elég, ha rendelkezik a jelszóval. 

Ha a csomag utánvétes, az utánvét összegét kiegyenlítheted készpénzben vagy bankkártyával is, függetlenül attól, hogy az adott átvevőhelyen van-e bankkártya terminál. Ha nincs terminál, de szeretnél értintésmentesen, bankkártyával fizetni, jelezd ezt az átvevőhely alkalmazottjának, aki egy ún. fizetési linket küld az okostelefonodra. Erre a linkre kattintva, ott helyben ki tudod fizetni az összeget.

FOXPOST Z-BOX: A csomag átvételéhez egyszerűen írd be az átvételi értesítőben kapott 6 számjegyű kódot nyitókódot a FOXPOST Z-BOX kezelőpaneljén. Utánvétes csomag esetén fizess az értesítőben található fizetési linken keresztül – így tudod átvenni a küldeményed. Ezt akár még a kézbesítés előtt is megteheted és amint a csomagod elhelyezésre került a célautomatában, azonnal át tudod venni. Fontos, hogy a nyitókódot csak sikeres fizetés esetén küldjük el, e-mailben, elsődlegesen Viberen vagy SMS-ben.

Packeta Z-BOX: Csomagodat átveheted a Packeta app segítségével vagy átvételi jelszóval a kezelőpanel felületén.Amennyiben az applikációs megoldást választod, a Z-BOX-hoz érve kapcsold be a telefonodon a Bluetooth és a helymeghatározási szolgáltatást. Nyisd meg az alkalmazást, amely automatikusan párosítja a készülékedet a Z-BOX-szal, majd kinyitja a csomagodat tartalmazó rekeszt is. Ha nem a Packeta applikáció segítségével szeretnéd átvenni a csomagot, az átvételi értesítőben megkapott jelszót kell megadnod a Z-BOX kezelőpaneljének segítségével. Ha utánvétes a csomagod két megoldás áll rendelkezésére: használd az applikációt vagy az átvételi értesítőben megkapott linken keresztüli fizetési lehetőséget.

Ha a csomaggal kapcsolatban kérdés vagy probléma merül fel, továbbra is a feladási/átvételi helynek megfelelő szolgáltató Ügyfélszolgálatát kell hívni.

Jelenleg FOXPOST csomagokat a FOXPOST rendszerén belül, Packeta csomagokat pedig a Packeta rendszerén belül írányítunk át a már megszokott módon.

Igen, minden olyan webáruházban, ahol korábban FOXPOST vagy Packeta szállítás elérhető volt, már mindkét szolgáltató összes átvételi pontját lehet választani csomagátvételre 2025. március 5-től.

A hálózatunkban elérhető különböző átvételi pontoknál eltérő módokon lehet utánvétet fizetni. Az ezekre vonatkozó információk minden esetben elérhetőek térképünkön, az adott átvételi helyszín adatlapján.

A csomag státuszáról a megszokott módon értesítünk, e-mailben, az átvételi pontra történő megérkezésekor pedig SMS, Viber vagy applikáción belüli üzenetben is.

A csomagkövetés felülete nem változik, csomagodat a www.foxpost.hu/csomagkovetes oldalon tudod nyomon követni a CLFOX vagy Z csomagszám megadásával.

Nem, a visszaküldési folyamat változatlan marad, mindig tájékozódj a webshop oldalán a visszaküldési feltételekről.

A FOXPOST csomagautomaták töltési-ürítési idejét továbbra is a www.foxpost.hu/csomagautomatak oldalon, az adott automatára rászűrve, a Részletekre kattintva találod. Packeta Z-BOX-ok és Z-Pontok esetében ez az információ egyelőre sajnos nem áll rendelkezésre.

Általános kérdések

Nem, a feladni kívánt csomagod el kell vinned a számodra megfelelő FOXPOST A-BOX vagy FOXPOST Z-BOX csomagautomatába és ott kell feladnod. Itt tudod megnézni, a hozzád közeli automaták listáját.

Nem, a biztonság és nyomonkövethetőség érdekében automatáinknál kizárólag bankkártyával lehet fizetni.

FOXPOST automatáknál elérhető fizetési lehetőségek:

  • FOXPOST Z-BOX automata esetén a csomagfeladás díja zárolással rendezhető. Zárolásnál minden esetben az XL-es csomagméret árát zároljuk. A feladás befejezése után azonban már csak annak a csomagméretnek és egyéb hozzáadott költségeknek (utánvétel kezelési díj és stb...) az összegét vonjunk le, amelyet ténylegesen használtál. A fennmaradó különbözet feloldása általában azonnal megtörténik, de legkésőbb a bank előírásai szerint 30 napon belül jóváíródik a számládon.
  • FOXPOST A-BOX esetén minden változatlan, továbbra is javasoljuk közvetlenül az automatánál, bankkártyaterminálon keresztül történő fizetést.

Természetesen. Webshop rendelés esetén a FOXPOST csomagautomatáira küldött csomagnál 300.000 Ft-ig, házhoz küldött csomag esetén 50.000 Ft-ig biztosítja a küldeményedet. Magánszemély által történő csomagküldés esetén pedig a FOXPOST egységesen 50.000 Ft-ig biztosítja a küldeményedet.

Fontos, hogy mindig a tartalomnak megfelelő csomagolási módot válassz. Olyan csomagolóanyagot (doboz, boríték, futártasak) használj, amiben a csomagod biztonságosan célba ér és külső fizikai hatásoknak is ellenáll. Törékeny termékeknél ragaszkodunk az alábbiakhoz:

-Kemény, merev falú külső csomagolás (kartondoboz)

-Belül minden oldalról (alul,felül,oldalt) ki kell bélelni megfelelő minőségű anyaggal (pl:buborékos fólia)

-Ha több törékeny terméket helyezel el a csomagban, akkor azokat megfelelő módon válaszd el egymástól, hogy ne ütődjenek egymáshoz

-Házhoz küldött csomagnál válaszd a Törékeny szolgáltatást

-A csomag összes oldalára kérjük írd rá, hogy Törékeny

Kérjük, a biztonság érdekében a feladó és a címzett nevét és telefonszámát tüntesd fel a csomagon.

Ebben az esetben hívd fel Ügyfélszolgálatunkat, kollégáink segítenek megoldást találni. Tudunk ajánlani számodra egy másik automatát, illetve tájékoztatást adunk az automata javításának várható időpontjáról. Ügyfélszolgálatunkat az alábbi telefonszámon éred el:

06-1-999-0-369 hétfő/kedd/szerda/péntek 8-18 óra között, csütörtök 8-20 óra között.

A megadott méreteket kizárólag a csomag feladása során kell figyelembe venni!

Miután futárunk kivette a csomagot a feladási automatából, akár egy munkanapon belül kiszállítjuk azt a kiválasztott átvételi pontra.

Egyes átvételi pontjaink bizonyos időszakokban (pl. karácsonyi időszak) telítettek és csak azokba a rekeszekbe tudunk csomagot behelyezni, amelyekből a címzettek már átvették a csomagjaikat, ezért ezekre az átvételi pontokra esetenként megnövekedhet a kiszállítási idő. A gördülékenyebb csomagátvételért figyeld térképünkön az átvételi pontok telítettségi színjelzéseit! Ha zöldet látsz, bátran válaszd, ott gyorsan és egyszerűen átveheted a csomagod. A narancssárga jelzésnél előfordulhat 1–2 napos csúszás, a szürkével jelölt pontok pedig átmenetileg nem elérhetők – ilyenkor javasoljuk, hogy válassz egy másik közeli pontot.

Házhoz küldés esetén általában két-három munkanap a kiszállítási idő, miután futárunk átvette a csomagot az automatából.

Csomagjainkra konkrét kiszállítási időgaranciát nem vállalunk.

Magánszemélyeknek is van lehetősége áfás számla igénylésre. Ha nem vagy üzleti ügyfelünk, ám mégis szeretnél számlát kapni az igénybe vett szolgáltatásról, úgy honlapunk kezdő oldalának alján található Magánszemélyeknek résznél a Számlaigénylés menüpontnál teheted meg.

Az űrlap "Csomagszám" mezőjébe a csomagod, vagy csomagjaid (amikről számlát kérsz) vonalkódját kell beírnod. A vonalkódok a "CLFOX" betűkkel kezdődnek. Ha több csomagszámod van, minden egyes újabb csomagszám beírása előtt a „További csomagszám” linkre kell kattintani.

Rendszeresen van számlaigényed és unod a csomagszámokat megadni hónapról hónapra? Regisztrálj üzleti ügyfélként az oldalunkon a kényelmesebb kiszolgálásért!

Az űrlap kitöltését követően rövid időn belül megkapod a kiállított e-számlát az általad megadott e-mail címre.

Kérjük, figyelj az adatok pontos megadására. A helytelen számlázási adatokból eredő téves számlázásért a FOXPOST nem vállal felelősséget.

A feladási kód minden esetben 9 számjegyű.

FOXPOST A-BOX csomagautomatánál a csomagküldés menü megfelelő menüpontjában kell megadni. A kód megadását követően indul el a feladási folyamat, betöltődnek az automatán a feladási kódhoz tartozó adatok, amelyek jóváhagyását és a küldési díj megfizetését követően nyílik ki a csomag elhelyezésének szükséges rekesz ajtaja.

FOXPOST Z-BOX esetén a csomagküldési díj sikeres zárolást követően menj el a számodra legkényelmesebb FOXPOST Z-BOX-hoz, az automata kezelőpaneljén add meg a feladási kódod és kövesd a kezelőpanel mellett található használati útmutatót.  

A feladási kódot Vaterafutáron kezdeményezett csomagküldésnél e-mailen keresztül küldjük meg a részedre, amennyiben a foxpost.hu oldalon hoztad létre a csomagot, akkor a Csomagjaim menüpontban látható.

7 nap áll a rendelkezésedre, hogy feladd a foxpost.hu oldalon létrehozott csomagodat a FOXPOST automaták valamelyikében.

 

Csomagodat a hozzá tartozó egyedi CLFOX-szal kezdődő csomagszámmal, vagy ha házhoz szállítás esetén 66639-cel kezdődő számsor megadásával tudod a legegyszerűbben nyomon követni honlapunkon a Csomagkövetésnél.

Az ÁSZF-ben foglaltak alapján a csomag aktuális állapotáról státuszüzenetekben értesítünk.

Ha a csomag megérkezett az átvételi automatába, e-mailben és elsődlegesen Viber üzentben vagy SMS-ben értesítjük a címzettet. Amennyiben okostelefonodon telepítve van a Viber alkalmazás és a Beállítások / Hívások és üzenetek / Szolgáltatási üzenetek fogadása be van kapcsolva, úgy az átvételi értesítést ezen a népszerű üzenetküldő szolgáltatáson keresztül kapod. Erről bővebben ITT olvashatsz.

A csomagazonosító számod CLFOX betűkkel kezdődik, ha csomagautomatába érkezik a csomagod. Amennyiben házhoz szállítással kézbesítjük, akkor az 66639… kezdetű számsor a csomagazonosító számod

Ezt a számot tudod csomagkövetési oldalunkon beírnod, hogy megtudd, hol jár a csomagod. 

CSOMAGKÖVETÉS

  • e-mailben: Függetlenül attól, hogy regisztrált FOXPOST felhasználó vagy-e, ha ismerjük az e-mail adatodat, feladóként és címzettként is – a tájékoztatási kötelezettségünk alapján - kapsz egy rendszerüzenet e-mailt a FOXPOST-tól, amikor létrejött a csomag a rendszerben. Az e-mail végén keresd a csomagazonosító számot.

  • Felhasználói fiókodban: Ha te vagy a csomag feladója és regisztrált FOXPOST felhasználó vagy, akkor fiókodban a ’Csomagjaim’ menüpontban tájékozódhatsz.

A FOXPOST nevében adathalász/csaló e-maileket, üzeneteket küldenek és telefonon is próbálkoznak a csalók felhasználóink banki adatait megszerezni.

Minden esetben helytelen linkeket, URL-eket használnak, az adatok nem pontosak vagy helyesírási hibákat, hibás nyelvezetet tartalmaznak, illetve magyartalan, online programmal fordított mondatok találhatók bennük.

Kérjük, az ilyen jellegű leveleket hagyd figyelmen kívül és semmiképpen se kattints a “FOXPOST nevében” küldött e-mailben lévő gyanús, helytelen linkre. A FOXPOST soha nem kér banki belépési adatokat sem telefonon, sem más formában. Továbbá nem kezdeményezünk olyan telefonhívást, amelyben a szállítás megerősítésére buzdítunk. Amennyiben ilyen jellegű hívást kapsz, szakítsd meg a hívást.

Amennyiben anyagi kár érne, fordulj mielőbb számlavezető bankodhoz és a rendőrséghez.

További részleteket ITT olvashatsz.

Csomagküldés

Nem regisztrált felhasználóként kizárólag FOXPOST A-BOX automatán keresztül adhatsz fel csomagot, FOXPOST Z-BOX-on ez a funkció nem érhető el.

Kövesd az alábbi lépéseket:

  • Látogass el a hozzád legközelebbi FOXPOST A-BOX automatához. (Nézd meg térképünket!)
  • Az automata kijelzőjén válaszd a Csomagküldés opciót és kattints a ’FELADÁSI KÓD NÉLKÜL’ gombra.
  • Fogadd el a felhasználási feltételeket, és ezt követően válaszd ki a térképen, melyik automatánkba vigyük a csomagod.
  • Add meg küldeményed adatait: a feladó és a címzett nevét és telefonszámát, (amire a címzettnek az értesítő SMS-t vagy Viber üzenetet küldjük.) A címzettnek 5 naptári nap áll rendelkezésére a csomagátvételre. (Ha ebben az átvételi időszakban van munkaszüneti-vagy ünnepnap, abban az esetben automatikusan hosszabbítjuk az átvételi időt.)
  • A képernyőn megjelenő mérettábla segítségével válassz rekeszt csomagodnak.
  • Fizesd ki a feladás díját bankkártyával. Akár PayPass-el is fizethetsz. (Azonban a regisztrált felhasználók olcsóbban adhatnak fel csomagot: részletek itt.)
  • Tedd a fizetés után automatikusan kinyíló rekeszbe a csomagod, majd csukd be az ajtót és nyomtasd ki a feladásról szóló igazolást. Kész is vagy!

FOXPOST A-BOX esetén:

  • Bejelentkezés után kattints az „Új csomag feladása” opcióra, és töltsd ki a címzett adatait.  

  • Ezután kapsz egy feladási kódot. 

  • A hozzád legközelebbi FOXPOST A-BOX-nál válaszd a „Csomagküldés – Feladási kóddal” lehetőséget, add meg a kódot, majd fizesd ki a feladás díját az automatán található bankkártyaterminálon.  

  • Ezután csak helyezd be a csomagot – a többit már a futárunk intézi, és eljuttatja a megadott átvételi pontra. 

FOXPOST Z-BOX esetén: 

  • Lépj be a fiókodba, majd kattints az „Új csomag feladása” lehetőségre, és add meg a címzett adatait. Ezután megkapod a feladáshoz szükséges kódot. 

  • A csomagküldés díját a „Csomagjaim” menüpontban tudod kifizetni: keresd meg az adott csomagot, és kattints a „Zárolás” gombra. Ezt követően egy összegző oldalon ellenőrizd csomagod adatait. Amennyiben mindent rendben találtál, indítsd el a zárolást, amit a Simple Pay rendszerén keresztül tudsz véglegesíteni. 

  • !! Figyelem: a zárolás során automatikusan az XL-es méretű csomag díja kerül levonásra. Amennyiben a végleges csomagméret kisebb, a különbözetet a rendszer automatikusan visszatéríti a feladás után, a ténylegesen használt rekesz alapján. 

  • A sikeres zárolást követően menj el a számodra legkényelmesebb FOXPOST Z-BOX-hoz, az automata kezelőpaneljén add meg a feladási kódod és kövesd a kezelőpanel mellett található használati útmutatót.   

Első lépésként, ha még nem tetted meg, regisztrálj a foxpost.hu oldalon. Miután beléptél, válaszd az „Új csomag feladása” lehetőséget, jelöld meg a házhhoz szállítással küldendő csomagod méretét, majd add meg a címzett adatait – és már indulhat is a csomagod!

!! Fontos: Házhoz szállításnál kötelező a csomagcímke, így ha azt otthon nem tudod kinyomtatni, akkor az adatok megadását követően az erre szolgáló mezőben jelezd, hogy "Címkenyomtatást kérek". Ebben az esetben a csomagcímkét a futárunk fogja kinyomtatni és felragasztani a csomagra.

A kitöltés után megkapod a csomagcímkét vagy a feladási kódot és két csomagküldési opció áll a rendelkezésedre:

  • FOXPOST A-BOX esetén látogass el a hozzád legközelebbi FOXPOST A-BOX automatához. (Az automaták listáját itt találod.) Az automata kijelzőjén válaszd a Csomagküldés/Feladási kóddal opciót és olvasd be a csomagcímke vonalkódját vagy add meg a feladási kódot. Az automatán található méretminta segítségével állítsd be a fiók méretét és fizess bankkártyával. Ezután helyezd a csomagod a kinyíló rekeszbe, csukd be az ajtót. A feladásról szóló igazolást e-mailben küldjük meg.
  • FOXPOST Z-BOX esetén a csomagküldés díját ne felejtsd el rendezni a csomagfeladás előtt. A „Csomagjaim” menüpontban keresd meg az adott csomagot, és kattints a „Zárolás” gombra. Ezt követően egy összegző oldalon ellenőrizd csomagod adatait. Amennyiben mindent rendben találtál, indítsd el a zárolást, amit a Simple Pay rendszerén keresztül tudsz véglegesíteni. A sikeres zárolást követően menj el a számodra legkényelmesebb FOXPOST Z-BOX-hoz, az automata kezelőpaneljén add meg a feladási kódod és kövesd a kezelőpanel mellett található használati útmutatót.   

Automatába küldött csomagnál nem kell csomagcímkét nyomtatnod, azonban biztonsági okokból kérjük, hogy írd rá a csomagra a feladó és a címzett nevét és telefonszámát.

A feladási kódra van szükség a feladáshoz, a csomagra a címkét futáraink ragasztják rá, amikor kiveszik a csomagot az automatából.

Házhozszállításos csomagnál kötelező a címke, így azt a feladónak kell kinyomtatnia, vagy külön szolgáltatás keretén belül (Címke nyomtatást kérek) tőlünk igényelni. Ha mi nyomtatjuk a címkét, akkor feladási kóddal tudod feladni a csomagot és futáraink fogják felcímkézni.

Akkor jelenik meg ez az üzenet, ha sem a kiválasztott méretben, sem nagyobb méretű rekesz nem áll rendelkezésre szabadon az automatában feladásra. Javasoljuk, hogy indulás előtt itt nézz rá a választott automatád telítettségére, illetve érdemes megnézned, hol található a közelben még automatánk.

Nem, minden rekeszbe kizárólag csak 1 csomagot lehet behelyezni.

Csomagautomata-hálózatunk folyamatosan bővül, így egyre ritkábban fordul elő, hogy nincs szabad fiók. Azt javasoljuk, hogy itt ellenőrizd, hogy a választott automatádat mikor töltik és ürítik futárjaink. A töltés/ürítés időpontját követően van a legnagyobb telítettség az automatában, így azt az idősávot érdemes elkerülnöd.

A címke kinyomtatásától 7 nap áll rendelkezésedre, hogy feladd a csomagot a választott FOXPOST automatánál.

Új csomag feladása esetén az átvételi pontoknál „lista ár” jelzővel feltüntetett helyszínekre az akciós áraink nem vonatkoznak, csak lista áron lehetséges a csomagküldés. A lista árat az automatán kell kifizetni, a foxpost.hu oldalon megjelenő ár ettől eltérhet.

A listaáras automatákat az Áraink menüben tudod megtekinteni.

Amennyiben regisztrált magánszemélyként adod fel csomagodat, akkor e-mailben kapsz visszaigazolást a sikeres csomagfeladásról és ugyanilyen módon kap tájékoztatást a csomag címzettje is. Nem regisztrált csomagfeladás esetén továbbra is papíralapú igazolást kaphatsz. 

Nyugta:

Az Áfa tv. 167. §-a alapján mentesül a nyugtakibocsátási kötelezettség alól az adóalany abban az esetben, ha

a) sajtóterméket értékesít;

b) a szerencsejáték szervezéséről szóló törvény hatálya alá tartozó szerencsejáték szolgáltatást nyújt;

c) kezelőszemélyzet nélküli automataberendezés útján teljesíti termék értékesítését, szolgáltatás nyújtását.

Ezekben az értékesítési formákban, termékkörökben nincs nyugtaadási kötelezettség, ezáltal annak gépi úton történő kibocsátása sem kötelező.

Ebben az esetben a csomag behelyezése nélkül csukd be az ajtót, majd a képernyőn megjelenő "Másik fiókméretet választok" gombot nyomd meg. Így tudod töröltetni az első fizetésed és új fiókot választani. A törlésről egy "Fizetés Megszakítva" feliratú igazolást adunk és a feladás díjáról a bank veszi le a zárolást.

Ebben az esetben kérünk, vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal a 06-1-999-0-369 telefonszámon, ők tudnak segíteni, hétfő/kedd/szerda/péntek 8-18 óra között, csütörtök 8-20 óra között várják hívásodat.

Csomagátvétel

5 naptári napig őrizzük csomagodat az automatáinkban. Az 5 napos időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak. Felhívjuk figyelmedet, hogy a beltéri automaták esetében a munkaszüneti napot nem számoljuk bele a tartási időbe, kültéri automaták esetében viszont beleszámítjuk. Az átvételi határidő óra-perc pontossággal a csomag érkezéséről szóló sms vagy Viber üzenet és e-mail értesítésben található. Futárunk ezen időpont után kiveszi a csomagot az automatából, ezért fontos, hogy az értesítésben szereplő időpontig átvedd a csomagot.

Magánszemély által történő feladás esetén az átvételi határidő lejárata után visszavisszük a raktárunkba. A mindenkor érvényes ÁSZF-ünk alapján újbóli kiszállításra nincs lehetőség, az át nem vett csomagot automatikusan visszaszállítjuk a feladónak. Ha továbbiakban ezzel a csomaggal kapcsolatban kérdésed van, kérünk, vedd fel a kapcsolatot a feladóval.

Üzleti partner feladása esetén nem tudjuk újból kiszállítani a csomagot a címzett részére, az automatikusan a feladó részére visszaszállításra kerül. Ebben az esetben a címzettnek fel kell venni a kapcsolatot azzal a céggel, ahonnan a terméket megrendelte.

Ha a csomag megérkezett az átvételi pontra, Viber üzenetben vagy SMS-ben értesítjük a címzettet. Abban az esetben, ha a telefonszámhoz nem tartozik Viber-fiók vagy a Viber-fiók esetén az értesítések fogadása ki van kapcsolva, SMS-ben fogunk küldeni értesítést. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általa ismert kóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját.
Házhoz szállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt. 
A kiszállítást megelőzően sms-ben és e-mailben értesítést küldünk a futár érkezési időpontjáról. A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését egymást követő munkanapokon
Az e-mailben található webes elérési helyen módosítani lehet a kiszállítás napját és a kiszállítási címet is. Amennyiben ezzel a lehetőséggel élsz, a két kiszálítási kísérlet közül egyet felhasználtál.

A nyitókód ismeretében bárki átveheti a csomagot az automatából. Házhoz szállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.

A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését egymást követő munkanapokon. Amennyiben a csomagot nem veszi át a címzett akkor visszaérkezik központi raktárunkba, ahonnan a feladó részére küldjük vissza a feladási pontra melynek költsége 1699 Ft.

Sikertelen kézbesítés esetén e-mail és sms útján küldünk értesítést a kézbesítés eredménytelenségéről, majd a futár még egy alkalommal megkísérli a csomag kézbesítését. A futár elérhetősége a csomag érkezéséről szóló e-mail és sms értesítésben megtalálható, így szükség esetén a címzett egyeztethet vele a kézbesítés időpontjáról.

Vásárláskor válaszd ki a lakhelyedhez legközelebb eső FOXPOST automatát és add meg mobiltelefonszámodat. Miután futárunk átvette a csomagot a webshoptól, akár egy munkanapon belül kiszállítja a választott célautomatába. Ha a csomagod megérkezett az átvételi pontra, elsődelegesen Viber vagy SMS üzenetben, valamint e-mailben értesítünk. Az üzenetben találsz egy nyitókódot.

Fontos: Ne töröld az SMS-t vagy Viber üzenetet, mert szükséged lehet rá, ha vissza szeretnéd küldeni a csomagot.

Látogass el az automatához, add meg az nyitókódodat és nyisd ki a rekeszedet: a csomag tartalmáról csak neked van tudomásod, így a folyamat nemcsak villámgyors, de rendkívül diszkrét is. Ha már fizettél online, kész is vagy. Ha még nem fizettél, nincs ok az aggodalomra: az automatánál a webshopokhoz hasonlóan lehetőséged van használni a bankkártyádat. Az automatában az érkezéstől számított 5 napig őrizzük a csomagod.

Az automatába kiszállított csomagot kizárólag bankkártyával tudod kifizetni az átvételkor.

Házhoz szállításos csomag esetében a futárnál készpénzben vagy bankkártyával tudsz fizetni.

Kérünk, ebben az esetben készíts fényképet a csomagolásról, a csomag külső és belső állapotáról (a belső térkitöltő, térelválasztó anyagokról is) és a sérült termékről. Ezután kérünk, hogy töltsd ki a weboldalunkon található bejelentési űrlapot. Az űrlaphoz kérjük, csatold a sérülésről készített képeket. Ez alapján fogjuk a bejelentésedet kivizsgálni, amelyről 30 napon belül tájékoztatunk.

A csomagok tartási ideje 2024. december 9-től 5 naptári nap, tartási idő hosszabbítás kérést nem tudunk teljesíteni. Csúcsszezonban megnövekszik a csomagküldések száma, szeretnénk, hogy továbbra is mindenki időben megkapja a küldeményét. Automata meghibásodás esetén a csomagok tartási idejét automatikusan meghosszabbítjuk, erről minden esetben SMS-ben tájékoztatjuk ügyfeleinket.

Csomag visszaküldés

Kérjük a visszaküldés lehetőségeiről kérdezd a webshopot, ahova visszaküldenéd a terméket. Az adott webshop tud arról tájékoztatni, hogy náluk milyen feltételekkel küldheted vissza a csomagot, valamint, hogy a szolgáltatásért szükséges-e díjat fizetned vagy ingyenesen igénybe veheted.

Kérjük a visszaküldés lehetőségeiről kérdezd a webshopot, ahova visszaküldenéd a terméket. Az adott webshop tud arról tájékoztatni, hogy náluk milyen feltételekkel küldheted vissza a csomagot, és az alábbiak közül melyik visszaküldési mód vonatkozik rá.

  • Csomag visszaküldése FOXRETURN-nel:

Egy egyszerű regisztrációt, majd belépést követően a csomagvisszaküldés menüpont alatt írd be az átvételi kódot, ezt követően add meg a szükséges adatokat (visszaküldés oka). Az adatok megadása után mi generálunk Neked egy kódot. Ezután keresd fel a legközelebbi csomagautomatánkat, amit a kapott kód segítségével ki tudsz nyitni, és behelyezheted a csomagot. Amennyiben fizetned kell, bankkártyád használatával egyenlítsd ki az összeget a POS terminálon keresztül.   

 A csomagvisszaküldés részletes leírását megtalálod ITT.

Fontos: A funkció kizárólag webshopból rendelt termékek visszaküldésére vonatkozik, magánszemélyek közötti csomagküldés esetén nem alkalmazható! Egyes webshopok az általánostól eltérő módon biztosíthatják a visszaküldést. Mindig tájékozódj az adott webshop áruvisszaküldéssel kapcsolatos szabályairól! 

  • Eddig megszokott „nyitókódos” visszaküldés:

Sétálj el bármelyik FOXPOST automatához. Itt tudod megnézni a hozzád közeli automaták listáját

Az érintőképernyőn válaszd ki a „Csomagvisszaküldés” opciót. Használd a nyitókódot, amellyel a terméket eredetileg átvetted és tedd be a csomagot a rekeszbe, majd csukd be az ajtót. Részedről ennyi, a többiről mi gondoskodunk.

 A csomagvisszaküldés részletes leírását megtalálod ITT.

Fontos: A funkció kizárólag webshopból rendelt termékek visszaküldésére vonatkozik, magánszemélyek közötti csomagküldés esetén nem alkalmazható! Egyes webshopok az általánostól eltérő módon biztosíthatják a visszaküldést. Mindig tájékozódj az adott webshop áruvisszaküldéssel kapcsolatos szabályairól! 

Kérjük a visszaküldés lehetőségeiről kérdezd a webshopot, ahova visszaküldenéd a terméket. Az adott webshop tud arról tájékoztatni, hogy náluk milyen feltételekkel küldheted vissza a csomagot.

Csomag visszaküldése FOXRETURN-nel:

Egy egyszerű regisztrációt, majd belépést követően válaszd ki a listáról, hogy kitől rendelted a csomagot. (Ha nem találod a webshopot a listán, akkor nem tudod a FOXRETURN visszaküldési szolgáltatásunkat igénybe venni, kérjük a visszaküldés lehetőségeiről kérdezd a webshopot, ahova visszaküldenéd a terméket.) 
Amennyiben megtaláltad a listában a webshopot, a legördülő listából válaszd ki a webáruházat, majd ezt követően add meg a szükséges adatokat (csomagméret, visszaküldés oka), és mi generálunk Neked egy kódot. Ezután keresd fel a legközelebbi csomagautomatánkat, amit a kapott kód segítségével ki tudsz nyitni, és behelyezheted a csomagot. Amennyiben fizetned kell, bankkártyád használatával egyenlítsd ki az összeget a POS terminálon keresztül.   

 A csomagvisszaküldés részletes leírását megtalálod ITT.

Fontos: A funkció kizárólag webshopból rendelt termékek visszaküldésére vonatkozik, magánszemélyek közötti csomagküldés esetén nem alkalmazható! Egyes webshopok az általánostól eltérő módon biztosíthatják a visszaküldést. Mindig tájékozódj az adott webshop áruvisszaküldéssel kapcsolatos szabályairól! 

Utánvéttel kapcsolatos kérdések

Az utánvét összegét automatáinknál bankkártyával, házhoz szállítás esetén a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával tudja kifizetni a címzett.

A címzettnek – célautomatába küldés esetén - 5 nap áll rendelkezésére a csomag átvételére. Az utánvét összege csak az átvételt követően folyik be hozzánk, ezt követő 3 munkanap alatt tudjuk a feladónak átutalni azt. Házhoz szállítás esetén a csomag címzett általi átvételétől számítottan 3 munkanap alatt utaljuk át az utánvétel összegét. A banki utalás közlemény mezőjében megadjuk a csomagazonosítót, így tudni fogod, hogy melyik csomag utánvételi összegét utaltuk át.

 

Mikor kapja meg a FOXPOST az átvett csomag utánvét összegét?

Csomagautomatáinknál átvett csomag esetében az ott befizetett összeg nem közvetlenül a FOXPOST-hoz érkezik be, hanem a részünkre bankkártya menedzsment szolgáltatást nyújtó pénzügyi szolgáltatókhoz (OTP Bank, illetve applikációs fizetés esetén OTP Mobil Zrt.) A FOXPOST ezt az összeget legkorábban a következő munkanapon kapja meg. Házhoz szállított csomag esetén általában egy munkanappal később.

 

Mikor fizeti ki a FOXPOST a magánszemély feladók utánvétjeit?

A FOXPOST napi rendszerességgel utalja a magánszemély feladók részére a címzettektől beérkezett utánvét összegeket. Az utalást csak azt követően tudjuk indítani, hogy az összeg beérkezett hozzánk. Az utalás nem „azonnal” történik meg – az ismert 5 másodperces utalási szabály ugyanis nem vonatkozik a csoportos utalásokra.

Igen lehetséges, azonban ehhez regisztrált tagnak kell lenned a foxpost.hu oldalon. A saját fiókodon belül tudod a címzett adatainál megadni, hogy mekkora összeget szeretnél tőle kérni a csomag átvételekor. Fontos tudni, hogy a címzettől kizárólag azt az összeget fogjuk kérni, amit megadsz a csomag létrehozása során. Tehát ha szeretnéd visszakapni a címzettől a szállítási költséget, akkor azt számold hozzá a termék árához és az együttes összeget add meg.
Az ÁSZF-ben foglaltaknak megfelelően kártérítést maximum 50.000 Forintig vállalunk.

A feladást követően már nem tudod az utánvételi összeget módosítani.

Amennyiben az utánvét összegén felül a feladási díjat is a vevővel szeretnéd kifizettetni, add hozzá a feladási díjat az utánvét összegéhez és azt írd be utánvéttel beszedendő összegnek a csomagelőkészítés során.

Bankszámlaszám módosítása esetén, csak a módosítást követően létrehozott csomagok utánvételi összegét tudjuk a módosított bankszámlaszámra elutalni. Amennyiben elkezdted a csomag létrehozását és azt követően változtatod meg a bankszámlaszámodat, abban az esetben még nem a megváltoztatott bankszámlaszámodra teljesítjük az utánvét összegét. Ha módosítani szeretnéd a bankszámlaszámodat, azt a csomag létrehozása előtt tedd meg.

FOXPOST kupon

FOXPOST kuponnal nem csak egyszerűen, de kedvezményesen is tudsz csomagot feladni a FOXPOST hálózatán keresztül.

Kupont többféleképpen is kaphatsz: 

  • Ha egy ismerősöd meghív FOXPOST tagnak, regisztrálj a meghívóban található link segítségével és rögtön jóváírunk profilodban FOXPOST kupont.  

  • Ha már tag vagy, Te is meghívhatod ismerőseidet. Ha valamelyik meghívottad regisztrál, arról e-mailben értesítünk és jóváírunk 300 Forint értékű kupont mindkettőtök fiókjában. 

  • Regisztrált FOXPOST tagként egyedi kampányaink során is szerezhetsz kupont. A kuponok felhasználásáról az aktuális kampánynál található szabályzatban vagy blogbejegyzésben olvashatsz. 

  • Ezenkívül egyes rendezvényeinken, partneri együttműködéseink keretében és közösségi média oldalainkon, vagy esetenként csoportokban is találkozhatsz kuponjainkkal. 

Egyenlegedet profilodba belépve, a Kuponjaim menüpontra kattintva tudod ellenőrizni.

A kuponok csomagfeladáskor, a fizetés során automatikusan biztosítják a kedvezményt a mindenkor érvényes listaárból. A kedvezmény a végösszegből kerül levonásra. Egy csomagfeladáshoz egy kuponkód használható fel. 

A kuponokat a www.foxpost.hu felületen regisztrált fiókodban vagy az applikációnkban tudod beváltani manuális bevitellel vagy az elérhető kuponjaid közül kiválasztva. 

A kuponok felhasználhatósága eltérő. Van, amelyiket csak automatából automatába történő csomagküldés során lehet beváltani, és van olyan is, amit házhoz szállítással kért csomagküldésre is be tudsz váltani.

Hogyan tudok valakit meghívni? 

  • A saját fiókodba belépve a Kuponjaim menüpont alatt találod a meghívási felületet, ahol e-mail cím megadásával tudod meghívni ismerőseidet, vagy a saját egyedi linked megosztásával is küldhetsz meghívót. 

Hány ismerőst hívhatok meg? 

  • Korlátlan számú ismerőst meghívhatsz, azonban minden e-mail címmel csak egyszer lehet regisztrálni. 

Kaptam meghívót, meddig regisztrálhatok? 

  • Ahhoz, hogy megkapd az ajándékkupont, a küldéstől számított 3 napod van a regisztrációra. Tagnak regisztrálni ezután is tudsz, ebben az esetben meghívó küldésével tudsz kuponhoz jutni. 

Meddig érvényes a kupon? 

  • Ezek a kuponok 30 napig használhatóak fel és automatából automatába történő csomagküldés során tudod beváltani. 

Mi lehet a probléma, ha nem kapom meg a kupont az általam meghívott személy után? 

  • Ilyen esetben kérjük, egyeztess a meghívott féllel, hogy teljesen befejezte-e a regisztrációt, minden adatot megfelelően megadott-e a regisztráció során. Fontos, hogy nem elegendő az előregisztrációt elvégezni a kupon jóváírásához, hanem a teljes regisztrációs folyamatot be kell fejezni és a szükséges mezőket ki kell tölteni. 

Az egyéb kuponok érvényességi ideje és felhasználhatósága (automatából automatába vagy házhoz szállítás esetén is) kampányonként eltérő.  Erről bővebb tájékoztatást minden esetben az adott kampány oldalán, az adott bejegyzésben, vagy a rendezvényen adunk. 

Csomag létrehozása feladási kód generálással történik. A létrehozott feladási kódok 7 napig élnek. Ha valaki csomagot hozott létre és kupont használt fel, de az ezt követő 7 napon belül nem adta fel a csomagot, a feladási kód és ezzel együtt a kupon, vagyis a kedvezményes csomagküldési lehetőség is elveszik. Az elvesztett kupon helyett új kupont igényelni nem lehet.

Kínai webáruházból rendelt csomagok

Kínából érkező csomag esetén minden esetben a webáruház határozza meg, hogy miként tudja kézbesíteni a rendelésed. A FOXPOST-nak átadott csomagok esetében nem lehetséges a házhoz szállítást kérni.

A szállítási feltételekről kérjük, tájékozódj az adott webáruház oldalán.

Kínából érkező csomag esetén minden esetben a webáruház határozza meg, hogy miként tudja kézbesíteni a rendelésed. A FOXPOST-nak átadott csomagok esetében nem lehetséges a házhoz szállítást kérni.

A szállítási feltételekről kérjük, tájékozódj az adott webáruház oldalán.

Kínából érkező csomagok esetében többségében nincs lehetőség átirányítást kérni. A szállítási feltételekről kérjük, hogy az adott webáruház oldalán. Az általad megadott címhez legközelebbi csomagautomatába kézbesítjük csomagodat.*

Esetenként előfordulhat, hogy a legközelebbi csomagautomata telítettsége vagy műszaki hibája miatt egy másik közeli automatába kézbesítjük a csomagodat, így nem kell rá várnod.

Rendelésed visszaküldéséhez kövesd a webáruházban leírt lépéseket.

Gondold végig, rendeltél-e mostanában külföldről (elsősorban Kínából) terméket! Kérjük tehát, ha olyan SMS vagy Viber értesítést kaptál, hogy FOXPOST csomagod érkezett egy megnevezett csomagautomatánkba, és az üzenetben (csomagautomata) nyitókódot is kaptál, de nem rendeltél semmit FOXPOST-tal, akkor gondold végig, hogy vársz-e külföldi csomagot! S ha igen, mindenképp keresd fel az automatát és vedd át a küldeményt. 

A lenti gombra kattintva írd be az e-mailben érkezett csomagazonosító számod, mi pedig megmutatjuk, merre jár!

CSOMAGKÖVETÉS

A FOXPOST a már Magyarország területére beérkezett és kezelésbe átvett csomagok esetén tud segíteni. Rendeléseddel kapcsolatos egyéb kérdésedre vagy panaszodra az adott webáruház tud tájékoztatást adni. Kérjük, ebben az esetben vedd fel a kapcsolatot a webáruházzal.

Kínából érkező csomag esetén kérjük, panaszodat vagy kártérítési igényedet minden esetben a webáruháznak nyújtsd be.

Sajnos nincs találat a keresett kifejezésre.
Próbálj meg egy másik kereső szót vagy válassz a listából a bal oldalon.